Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla enemmän kuin kaksi lasta...

Vierailija
31.10.2007 |

Odotan kolmatta lasta ja tunnen liikkeitä vain tosi satunnaisesti ja hentoisena? Onko se normaalia? Jotenkin sitä oli uskotellut itselleen, että kolmannessa raskaudessa ainakin tuntuisi jo aiemmin ja selvästi.

Esikoisesta tunsin rv 22 ja kakkosesta rv 19 ja kumpikaan ei ole olleet kovia mylläämään. En muista enää millaisina ne tuntui alussa, mutta ei nyt varmaan alkuun kovin selkeesti ja usein....

Nyt rv 17+6 ja olen kyllä tuntenut liikkeitä jo muutaman viikon, mutta tosiaan vain harvoin ja hentoisesti. Äskenkin makasin selälläni sohvalla kädet vatsan päällä tovin, mutta ei mitään.

Tunne mielestäni kyllä vauvan toisinaan kun se on eri puolilla vatsaa ja välillä sitä ei tunnu missään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa ekassa ei ollut ja tosi hyvin vaimensi istukka. Eli kolmannessa raskaudessa tunsin paljon vähemmän liikkeitä noilla sun viikoilla.

Vierailija
2/3 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli huolehdin turhasta siis? Ehkä tämä huoli johtuu vain omasta mielikuvastani ja siitä, että niin moni antaa ymmärtää että tässä rv 18 käy jo aikamoinen myllerrys vatsassa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein kiinnittänyt mihinkään raskaushössötykseen mitään huomiota, liikkeetkin vaan tuntui sitten jossain vaiheessa. Tosin viikolla 8 tai 9 olin varma että muka tunnen liikkeitä ja olin varma että raskaus on alkanut aikaisemmin kuin luulin, mutta ilmaahan se oli :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän