Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kamalimmat sukujuhlat missä olet ollut? Mitä siellä tapahtui?

Vierailija
31.10.2007 |

Itse olen ollut muutamissa sukujuhlissa from Hell.

Siskoni esikoisen ristiäisissä oli joku mahatauti epidemia, vauvan vanhemmat olivat edellisellä viikolla paskataudissa ja tartuttivat taudin isääni, toiseen siskooni sekä hänen avokkiinsa. Kaikki kolme kuitenkin tulivat paikalle (vaikken kyllä yhtään tajua, että miksi sen avokin piti tunkea kipeänä paikalle..) ja kävivät pari kertaa kastetilaisuuden aikana vessassa oksentamassa.

Yhden sukulaisen häissä sulhasen isä sai sydänkohtauksen ja jouduttiin viemään sairaalaan.

Omissa häissäni isä sai aivoverenvuodon ja hän menehtyi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liukenimme tarjoilun ja lahjan annon jälkeen takaovesta kotiin...

Vierailija
2/5 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin huonossa väleissä äitini kanssa, kun hän ei hyväksyny poikaystävääni. Muutamaa päivää ennen juhlia äitini sanoi mua huoraksi.

Koululla kun haettiin todistuksia, niin äitini taputti kaikille muille paitsi mulle. Mun kaveri istu vieressä ja näki. Mä soitin lakkiaisissa siellä koululla, eipä se taputtanu mulle sillonkaan. Joka valokuvassa äiti näyttää niin vihasen ärsyynytyneeltä, että se ilmapiiri on aistittavissa. Tunnelma oli todella vaivaantunut. Osa vieraista tiesi mun ja äidin väleistä, osa ei. Tuskin kellään oli kovin hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heiltä on paljon MUILLA oppimista!!!

Vierailija
4/5 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin karjalaiset. Jokainen täysjärkinen pysyy niistä itsensäkehumispartyista kaukana.

Vierailija
5/5 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syrjällään siellä korvessa, että kuivuuko lapsi vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi