Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä voi olla jos miehellä tulee yöllä solkenaan perseestä veri?

Vierailija
31.10.2007 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriin. Minulla ainakin oli niin paha haavauma, että verta holahti pyttyyn joka paskantamisella. Parani ja verentulokin loppui.

ps. Paksusuolen alkuosasta tuleva veri on tummempaa, loppuosasta normaalin punaista, hyvin hyvin helakka veri aina pukamista/haavaumista.(Näin kertoi sisätautien erikoislääkäri minulle) ja kertoi myös sen, että alle 40 v. paksusuolen syöpä käytännössä mahdoton.

Vierailija
22/28 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen kun täällä näin monella tuntuu tulevan takamuksesta verta. On näköjään yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eihän sitä koskaan voi tietää ennen tutkimuksia.

Verentulo pitäisi saada hälytyskellot soimaan aikas kiivaasti ja pistää ihmisen hakeutumaan lääkärin vastaanotolle.

Vierailija
24/28 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli käynyt pari kertaa lääkärissä ummetuksesta ennen syövän toteamista. Muita oireita ei ollut, muuta kuin että uloste ei vaan meinannut kulkea. Kun syöpä sitten todettiin, se oli jo levinnyt ja mies kuoli noin 6 kk kuluessa. Että kyllä näitä sattuu nuorellekin.

Vierailija
25/28 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen raskaana ja kävin vessassa isolla hädällä ja pyyhin paperiin sen jälkeen kirkasta verta ja hyytymiä. Pönttö oli myös värjääntynyt punaiseksi. Ajattelin, että keskenmeno tuli mutta tarkemmin tutkittuani pukama vain oli puhjennut.

Vierailija
26/28 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ole kuitenkin ne yleisimmät? vaikka en lääkäri olekkaan.

Mutta lääkärit on sitä varten että niiltä saa käydä kyselemässä mikä perseessä on vikana.

Vierailija
27/28 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukama

Vierailija
28/28 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukama

Mikä järki on vastata vuonna 2007 tehtyyn aloitukseen? Eihän asia ole jo selvinnyt tässä lähes 14 vuoden aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme