Lue keskustelun säännöt.
Karkki vai kepponen? Mitä te ymmärrätte tuolla kepposella?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Jotku esimurrosikäiset luulee että oikeasti saavat tehdä tuhoja ilman vaaraa rangaistuksesta. Varmasti teen rikosilmoituksen jos tänä vuonna joku tekee "kepposen", oli se sitten roskien levittelyä, töhryjä aidassa saati jos hajottavat jotain.