Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muista joilla vauva on n. 5kk se seksielämää miehen kanssa ei juuri ollenkaan?

Vierailija
30.10.2007 |

Toinen lapsi kyseessä ja aikaa/jaksamista ei yksinkertaisesti tunnu olevan oikeastaan kummallakaan. Ehkä miehellä enemmän, mutta itse olen ihan väsynyt enkä jaksa edes ajatella koko asiaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin vauva 5 kk ja esikoinen 3 vuotta. En todellakaan jaksa seksiä edes ajatella, vaikka miestäni kovasti rakastankin... Iltaisin kun molemmat nukkuu (esikoinen klo 20.00 ja vauva noin 21.00-22.00) kaadun itse rättiväsyneenä sänkyyn ja seksi on viimeisin mielessä oleva asia!! Onneksi miehelleni tämä on ok, on itsekin melko väsynyt iltaisin... Luotamme siihen, että kun tämä hektisin vaihe on ohi, niin seksielämäkin petraantuu. Siihen asti vain hellitellään ohimennen:)

Vierailija
2/6 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksille " raivaamme" tilaa ja aikaa. Kyllä sitä jaksaa, jos haluaa pitää parisuhteen kunnossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit sai aikaan sen että kuvotti ajatuskin.

Vierailija
4/6 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän siinä itekkin rentoutuu kun vaan alkuun pääsee. Onneksi mulla kärsivällinen mies joka jaksaa lämmitellä sillon kun tarpeen. Eli kyllä meillä vähint 2 kert viikossa harrastetaan, yleensä enemmän.

Muut lapset on 3v, 5v, 7v, 8v ja 10v.

Vierailija
5/6 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 5x vko.

Vierailija
6/6 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai itseasiassa kaks kuukautta ennen synnytystä oli viimeksi ollut