Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vauvalle päähineeksi syysilmoilla?

30.10.2007 |

Minä mietin, että mitä te muut puette vauvalle päähän vaunuillessa? Meidän nuorin on 7kk ja olen laittanut kypärähatun + puvun hupun. Käytättekö kypärähattua vai pelkkää syyshattua? Jotenkin tuntuu, että jos on pelkkä hattu niin niskaan ja kaulaan pääsee kylmä.

Tänään oli tavallinen Tutan puuvillainen kypärähattu + puvun huppu ja ihan oli pää märkänä. Muutoin olen pitänyt Ruskovillan kypärähattua + huppua eikä siiän hiostu pää. Ruskovillan kypärähattu valuu jatkuvasti eikä pysy kunnolla ilman hattua ja sen vuoksi jätin sen käytön. Saa odottaa pakkasille.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän joko puuvillapipoa,jossa korvaläpät sekä huppu pään alla (ei päässä ,mutta niskan takana kuitenkin) tai puuvillaista kypärämyssyä ja huppu päässä. Jos vauva istuskelee vaunuissa, laitan puuvillapipon alle puuvillaisen kypärämyssyn tai pelkän paksumman pipon. Huppu pullottaa kuitenkin niskassa niin ettei sinne tuule ja haalarissamme on myös kiinni ikäänkuin kauluri (itse ommeltu). Talvella sitten varmaan laitan paksumman pipon alle kypärämyssyn tai sitten ihan vuorellisen talvilakin päähän.

Vierailija
2/2 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistavaksi päähineeksi on osoittautunut manymohths-sarjan merinovillaneulosta oleva kypärämyssy.

Myssy istuu napakasti kun niskassa on kumppari, jonka ansiosta päähine pyörii yhtä paljon kuin pääkin, eikä lörpötä tai valahtele. Ja mikä parasta, meidänkin hikipeikon pää pysyy kuivana ja lämpimänä, toisin kuin puuvillaisten kypärämyssyjen kanssa! Suosittelen lämpimästi tutustumaan.

(lisätietoja http://www.mamdesign.net/child/clothing/manymonths/woolcollection.html )

Huh mikä osoite, googlettamalla manymonths löytyy myös tietoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla