Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten usein teidän n.9-10-vuotiaat leikkii kavereiden kanssa koulun jälkeen?

Vierailija
30.10.2007 |

Leikkivätkö joka päivä? Meidän 3-luokkalainen tyttö leikkii vaan pari kertaa viikossa koulun jälkeen jonkun kaverinsa kanssa, siis ihan niin, että soittelevat ja sopivat menevänsä ulos (koulun jälkeen saattaa jäädä puoleksi tuntia koulun pihalle tms). Mun mielestä aika harvoin, jotenkin muistelen, että tuonikäisenä itse viiletin joka päivä ulkona jonkun kaverin kanssa. Vai muistanko väärin...? Sanoo kyllä, että on kavereita, joiden kanssa koulussa leikkii, mutta miksi sit ei leiki niiden kanssa useammin koulun jälkeen? Kun kysyn, niin sanoo, että kaikki oli jo sopineet jotain.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten tapaavat vain leikkipuistossa ja leikkivät siellä. Saattavat joskus soitellakin. 2

Vierailija
2/5 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi varmaan olla illan kanssani kun tulin töistä. Nyt jo päivittäin, ikää 12!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulupäivähän päättyy jo useimmiten viimeistään kahdelta.

Vierailija
4/5 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen alkanut miettimään, että onko lapsella sitten kuitenkaan kavereita, kun niin harvoin leikkii kenenkään kanssa. Naapurissa asuu yksi luokkakaveri, hänen kanssaan leikkii joskus iltaisin ulkona, ja lisäksi sitten pari kertaa viikossa sopii koulussa jonkun kanssa, että ovat yhdessä. Olen alkanut vaan miettimään, koska lapsi aina sanoo, että kukaan ei pääse leikkimään kun kaikki oli jo sopinut jotain, eli hän taitaa olla se, joka aina sitä kaveria pyytää, ei toisinpäin... Bestistä hänellä ei ole koskaan ollut.

Vierailija
5/5 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin ilonen jos mun tyttö viihtys kotona vähä enemmän. KAuhee meno päällä ois koko ajan. Joka päivä melkein pitäs päästä jollekin kaverille. Ulos on ihan ok jos menevät mutta että jonku kaverin sisään jonka vanhempian en etes tunne.

Tyttö on vasta 7v.

Ollaan rajotettu noita kavereilla luuhaamista. Ei joka päivä. Ulkona saa olla joka päivä.