Mua ahdistaa kun en tiedä mitä työtä haluaisin tehdä :(
Olen hoitovapaalla ja minua odottaa vakituinen työpaikka , mikä valitettavasti ei kiinosta juuri ollenkaan. Miten ihmeessä keksin mitä haluan tehdä ja kuka voisi kyseisessä asiassa auttaa. Ei tunnu kivalta tehdä koko elämäänsä työtä mistä ei bauti pätkän vertaa! Tulevaisuus hakusessa...
Kommentit (7)
Ammatinvalintapsykologilla olen käynyt, mutta ei auttanut. Selvisi vaan, että olen keskiverto kaikessa... Mitään kivaa ammattia ei löytynyt.
Mitä teet työksesi? Ja mikä on ammattisi?
mutta ei oikein inspistä ruveta kouluttautumaankaan. vaan todennäköisesti se on kyllä edessä jossain vaiheessa, sillä mä en pidä työstäni tipan vertaa. ja muihin töihin mä en pääse ilman koulutusta.
Lähihoitaja voisi olla kiva juttu, tykkään auttaa ja kuunnella ihmisiä. Mutta sitten taas erilaiset sairaudet, mulla ei hirveesti oo innostusta niitä hoitaa. Sosionomi vai mikä lie olis kiva, Voisin auttaa ihmisiä niiden pulmissa ym. Mutta se ei taida oikein opparina onnistua..
-ap-
huomannut että olen väärällä alalla.
Työkkisen ammatinvalinta psykologia? Ne testit on aika hyviä ja selkeyttää ajatuksia...
Nyt mulla on unelma ammatti vaan ei työpaikkaa siltä alata tarjolla, se vasta ahdistaa... niin kova hinku töihin.
kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta.. taidanpa varata ajan.
-ap-