Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulenko millään toimeen 49 neliöisessä kaksiossa kahden lapsen kanssa

Vierailija
28.10.2007 |

Pieni keittokomero joten siihen ei tilaa mene. 3v ja 6v lapset. Kauppa, eskarilaisen tuleva koulu on aivan vieressä. Muutenkin asunto aivan keskustassa. Mutta onko se liian pieni meille? Ei tarvita hirveästi tilaa eikä tavaraakaan ole älyttömiä määriä. Mutta jatkoa ajatellen. Yh olen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on asunut useampi henki (5) moisessa neliömäärässä (tosin yksiö) yli 10 vuotta.

Vierailija
2/5 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-hyvin sujuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntunut lapsen silmissä ahtaalta.

Vierailija
4/5 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh:lla on sellanen vuode, jossa on ne kiinteät laatikot siinä alla. Sen saa aika lailla sohvan näköiseksi, jos vieraita tulee. Iltaisin olohuone on vain mun käytössä, joten ei haittaa, että nukun siellä.

Vierailija
5/5 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset eivät tällä hetkellä ainakaan tarvitse enemmän tilaa joten jatkettavat sängyt meinaan pitää makuuhuoneessa. Oma sänkyni vain ei mahdu sinne, eli olohuoneeseen pitäisi saada sohva, sänky, kirjahylly, keittiön pöytä. Pöytä voitais vaihtaa sellaiseen klaffipöytään. Mutta tuo minun sänky nyt on vain sellainen joka ei oikein mahdu. Jatkossa tietty pitää ostaa erinlaiset sängyt että mahtuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi