Lue keskustelun säännöt.
Olisko ehdotuksia vauvalahjaksi?
21.10.2007 |
Oma pää jumittaa ja huomenna pitäis kaupoille lähteä.
Kommentit (2)
aina tykännyt kun on tuotu jotain käyttöön otettavaa ei krääsää. Just kaikkea sellaista on kiva saada lahjaksi mitä ei itse malta ostaa vaikka marimekon ruokalappu tai body ,Ei tarvi olla kallis mutta sellainen mitä ei itse esimerkiksi vähäisen käyttöiän takia malta ostaa omalle vauvalle
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
nimenomaan vauvalle?
Moni tuo vanhemmille vauvalahjan, tyyliin että isä saa sikareita ja äiti saa vauvanpipon.
Jos lahja on tosiaan vauvalle, niin jotain vauvalle päätyvää. Pehmokirja, purulelu, soittorasia, vaatetusta, pehmolelu, tuttinauha ja tutti, helistin..