Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki naiset lakkoon, alalla kuin alalla saadaan vahemman palkkaa kuin miehet. Rukkaset naulaan ja sohvalle makaamaan kaikki nyt HEPPPP!

Vierailija
15.10.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöttuntolakossa. Meiltä työnantaja kielsi ehdottomasti.

Vierailija
2/5 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin esimiehelle ilmoituksen tekstarilla. Olen pätkätyösuhteessa ja tulevat jatkot saattavat vaarantua, mutta minä en meidän työpaikalla naisten yhteistä rintamaa riko. Meillä kaikki lakossa.

Naisasialiittounionin sivuilta lisää: naisunioni . fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tunne minkäänlaista sympatiaa hoitsuja kohtaan, vaikka naisia ovatkin. Itse olen DI ja palkkani on huomattavasti pienempi kuin se keskipalkka mitä hoitsut ovat vaatimassa. Ikävä kyllä meidän alalla lakkoilu ei ole kovin tehokas keino, koska yhtään ihmishenkeä ei vaaraannu.

Vierailija
4/5 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kotiäiti meni lakkoon JUST NYT!! sohva kutsuu ja siitä noustaan ylös vasta kun tässä huushollissa vaatteet löytää tiensä pesukoneeseen, kengät kenkätelineeseen, villakoirat pölynimuriin ja ruoka kaupasta pöydälle.

käyttekö tukilakkoon?

Vierailija
5/5 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa lakkovahdiksi. keittäisin kahvit, mutten voi kun olen lakossa. mutta tossa on vieressä toinen sohva ja ite voit kaivaa kaapista purtavaa ja sitten ei kun lakkoillaan yhdessä perseet homeessa. miltä kuulostaa?

t: 5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän