Lue keskustelun säännöt.
Poikani nimi on Jonathan,onko sanomista?
28.10.2007 |
Kuulin ystävältäni että täällä usein haukutaan sitä nimeä. Käyn kyllä joskus täällä mutta en ole ihan perillä joka asiasta.
Katalle terkkuja =)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä lausunta-asua muuten käytätte?