Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mites sitten seuraavaksi....

28.10.2007 |

Itkettää. Olin niin jo asennoitunut että vauva olisi tulossa. Kaikki ne oireet; tissit kasvoi ja niistä tuli välillä nestettä, kuukautiset myöhässä, alavatsassa hassuja tuntemuksia, huonovointisuutta, alituista näläntunnetta vaikka ruoka ei maistu, vessassa juoksemista, pesänrakennusviettiä jne.

Tänään aamulla alkoi alavatsaan sattua ja sitä on jatkunut usean tunnin jo. Vertakin on vuotanut, välillä ihan valuu pönttöön. Sellaista kirkasta punaista.

Tässäkö tämä sitten olikin, ei vauvaa.

Kirjoitin tänne aikaisemmin ihmeellisestä vihertävästä nesteestä mitä oikeasta rinnastani tuli..

No perjantaina kävin lääkärissä, passittivat mammografiaan ja rintojen ultraan sairaalaan. Sairaalassa eivät tehneet mitään koska ole olen alle 33.v ja mammoa ei tehdä sitä nuoremmille.

Ultraakaan eivät tehneet koska siihen olisi pitänyt varata aika.

Antoivat sitten Kätilöop. numeron jonne piti soittaa ja varata aika siihen tissiultraan, sain ajan 8.11. Lääkäri sanoi että rinnassani tuntuu joku kovettuma.

Jos en siis ollutkaan/olekkaan raskaana niin pelottaa aivan julmetusti että mitä rinnastani paljastuu.

Ja sitten vielä terveydenhoitajan pitäisi huomenna soittaa verikokeiden tuloksista; mitä tulehdusarvot sanovat ja mitä rakaustesti sanoo.. no taidanpa jo tietää siihen vastauksen.

Mä olen täällä vaan itkeskellyt koko aamun, tuntuu et kaikki saa nyt mut itkemään. Kylppäriin vaan ja vesi valumaan ettei mies kuule mun vollotusta.

No niin taas se alkaa.. on vaan niin kamalan pahamieli.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia paljon!!!

Ilmottelehan mitä rintatutkimuksessa sanottaan, itsellänihän tuli samanlaista nestettä aikaisemmin.

Uskon, että kaikki kääntyy vielä parhainpäin *halaa*.

Tutti

Vierailija
2/3 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin kovasti voimia sinulle. Tuosta rintajutusta tuli mieleen että oliskohan kysymys tästä:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=450000000…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa paha mieli puolestasi, en osaa auttaa asian suhteen, mutta toivotan voimia ja jaksamista!