Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen sanoo, että pitää vain omista lapsistaan?

Vierailija
28.10.2007 |

Minusta jotenkin tosi kipeä ihminen sanoo niin. Lapset ovat viattomia olentoja, eivät tahdo pahaa kenellekään. Omalla tavallaan kaikki kauniita ja suloisia.

Keskenkasvuisuus selittää lapsivihan jonkin aikaa, mutta sitten kun on omakin raskaus takana, niin enää jokin psyykkinen trauma tai mielenterveysongelma selittää niin tyhmän kommentin, että " vain minun lapseni on ihana" .

Tänäänkin täällä palstalla joku kirjoitti noin. Huhhuh!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkikasvu kiinnosta ollenkaan. Omat lapset sen sijaan ovat maailman ihanimmat ja rakkaimmat=)

Vierailija
2/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla, miten joku voi perustella tuollaisen kommentin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä myös muista lapsista, en tosin kovin monista. Tänäänkin poikani synttäreillä oli käsittämättömän röyhkeä ja huonotapainen tyttö josta en todellakaan pidä. Muut lapset olivat kyllä kivoja.

Vierailija
4/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan ole mikään lasten vihaaja!

Olen epäsosiaalinen enkä pidä muutenkaan ihmisistä. Oma perhe on todella tärkeä, mutta muuten ihmisten seura (lapset mukaanlukien) ärsyttää.

Vierailija
5/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatteko te kaikki muitten miehiäkin, kun miehet on niin ihania? En minä ainakaan mitään erityistä tunnen muitten lapsia kohtaan. Omaani rakastan ylettömästi. Mutta muitten lapsista pidän samalla lailla kuin muistakin ihmisistä. Toisten kanssa synkkaa paremmin kuin toisten.

Vierailija
6/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan omaa lastani yli kaiken, mutten pidä muista lapsista. En vaan yksinkertaisesti pidä. En kestä kuunnella lasten ulinaa/huutoa/raivoa julkisilla paikoilla, vaikka tiedänkin ettei aina muuta voi. En osaa olla lasten kanssa.

MUTTA miten se tekee minusta pahan ihmisen? Sen haluaisin teidän kertovan. En kohtele lapsia huonosti, en tee kenellekään pahaa, olen ystävällinen ja miellyttävä, " seurustelen" lasten kanssa, jos menen lapsiperheeseen kyläilemään. Itken usein, kun luen karmeita lapsikohtaloita, koska en voi ymmärtää, miten kukaan voi satuttaa lapsia...

Se, ettei pidä lapsista, ei tee ihmisestä tunteetonta tai omituista. Kaikki ei vaan pidä, mutta ei sitä tarvitse näyttää.

Vierailija
7/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitenkään lapsia inhoa ja kohtelen aina mukavasti mutta en ymmärrä mitä ihmeen palavaa rakkautta mun pitäisi niitä kohtaan tuntea. En pidä monista aikuisistakaan.

Vierailija
8/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mahdu kuin minä minä minä ja minun lapset. Mutta siksi tästä maailmasta löytyykin niitä itsekkäitä pissapäitä!

Vierailija
9/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiani rakastan yli kaiken, eikä kukaan voi sanoa että olisin huono äiti (paitsi joku nokkava av-mamma väittää näin, arvatenkin). Minulla on koira jota rakastan yli kaiken, mutta en pidä kaikista muista koirista - joitakin koiria jopa inhoan, mutta useimpiin suhtaudun välinpitämättömästi.

Mutta en halua että kukaan tekee lapsille tai koirille pahaa. Puolustan kaikkia lapsia ja koiria, jos on vaara että niitä uhkaa joku. Annan rahaa lasten ja eläinten suojeluun.

Lapset, koirat, aikuiset ihmiset - kaikki ovat yksilöitä. Joistakin pitää enemmän, joistakin vähemmän, eikä se tee minusta sen huonompaa ihmistä. Ymmärrän hyvin, että kaikki eivät hullaannu ihanista, suloisista lapsistani, jotkut saattavat jopa inhota heitä. Tällaista ihmistä en tietenkään lähipiiriini halua, mutta ihan varmasti sellaisia on.

Ymmärrättekö?

Vierailija
10/10 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat mukahauskoja ja puuduttavan typeriä. Omat lapset menee ihan ok, mutta ei niitäkään kaiketpäivät jaksa katsella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi