Miksi mä tunnen syvää inhoa BB-Piiaa kohtaan?
Kommentit (37)
Ei lapsista tarvitse tykätä...
Mutta se että oikein korostaa voimakkaasti vihaavansa lapsia ja että vauvat oksettaa ja kuvottaa ja räkänokkaiset lapset ovat hirveitä... Musta tuollaiset jutut menee jo asteen liiallisuuksiin.
Eli Piia voikin todellisuudessa olla katkera, jos tutut lisääntyvät ja perustavat perheitä.
Hän pelkää jäävänsä rumien tissiensä kanssa vanhaksi piiaksi (on jo valmiiksi katkera) ja lapsettomaksi.
Siksi siis julistaa lapsivihaansa?
Siksi se " haluaa" miehen joka on ilkeä ja pelottava. Ja joka vaan " panee" . Nämä suhteethan eivät ole välttämäti kovin pitkäikäisiä.
Piia pelkää siis aitoa parisuhdetta, tai lähinnä sen puutetta. Ei uskalla sanoa ääneen, että haluaa turvallisen ja hyvän miehen.
ELI Piia siis haluaa hyvän miehen, lapsia, uudet tissit ja hevosille apetta :-)
29
Piia on vastenmielinen tyyppi. Ahdistava.
Kadista olen pitänyt alusta saakka, ihana aito höppänä. Tosin alkoholin käyttö, varsinkin kun se ajautu vielä suuveteen on liikaa, jota en hyväksy. Mutta persoonallinen, hauska ja ihana nainen :)
Myönsi erään viikkotehtävän aikana. Fobioita painonsa ja ulkonäkönsä suhteen.
Ihme narisija ja komentelija, varsinainen tiukkapipo. Ja aina tisseistä jauhamassa, en jaksa. Ulkonäkökin on jotenkin luontaantyöntävä, kaulaa sillä ei taida olla ollenkaan?
Siis esim. pelkää sitoutumista, tai kiintymyssuhteissa on matoja. Ja sama pätee miehiin ja naisiin, tosin naisilla tietysti yleensä hormonien pitäisi tehdä tehtävänsä...
Ja kyllä se mun mielestä tässäkin tapauksessa pitää paikkansa, ei ole ihan stabiili tapaus tuo Pia.
Teini-vertaus osui kohilleen ihan napisti! :)
ja tein ensin vahingossa seksipalstalle ja sitten tänne.
Näköjään joku muukin on saman havainnut siis näköisyyden. Musta ja kurja äkeä tyyppi
Ajatelkaa vertauksen vuoksi, jos kolmekymppinen sanoisi vaikka vihaavansa kaikkia vanhuksia, jotka haisevat vaipoissaan tms. absurdia. Ei ihan kaikki ole nupissa kohdallaan.
MIKÄ saa ihmisen käyttäytymään lähes kun hurmoksellinen uskovainen, mutta julistuksen aiheena on se kuinka paljon vihaa lapsia. Jotain kummallista Piiassa kyllä on.
en minä ainakaan haluais lapselleni sellaista kummia joka vihaa lapsia ;) ja miks tuo piian kateelisuus paistaa kotikatsomoon asti?
Välillä tuntuu, että hän on ainoa järkevä talossa. Eikä mua haittaa hänen " HILJAA" huudot, koska itseänikin häiritsee välillä noitten muiden järjetön hihkuminen ja huutaminen. Aikuiset ihmiset.
Piian ulkonäön arvostelua en myöskään ymmärrä, sillä minusta hän on ihan tavallisen näköinen ja laittautuessaan ihan nätti. Harva ylipäänsä on ilman meikkejä mikään kaunokainen.
Omasta lapsuudestani opin, että aukrotiteetti ei ole huutamista. Äitini aina karjui---> ei mitään merkitystä, ärsytti vain! (nimenomaan se tapa/äänepaino/tyyli huutaa, ja Piia on ihan samanlainen)
Isäni taas ei koskaan huutanut, jos halusi vaientaa meidän mukulat, niin korotti hieman ääntään, pyysi rauhallisesti meitä kuuntelemaan, ja kappas- se toimi joka kerta;)
Myöhemminkin olen huomannut, että huutaminen viestii kyvyttömyydestä hoitaa asioita fiksusti. (Ja kyllä, minä olen hyvin pitkälle perinyt äitini huutaja geenit, valitettavasti.)
Se on jotenkin sellainen itsekäs tapa, vaatia muilta jotakin huutamalla. Hmm... Harmillista kun en osaa selittää tätä paremmin! Tajuaakohan kukaan mitä ajan takaa?;)
..ja sori muutkin kirjoitusvirheet!
Vai sanooko joku vihaavansa kaikkia vanhuksia tai 30-vuotiaita? Tuollaisessa lapsivihassa on aina taustalla joku ongelma omassa lapsuudessa. Tietysti monet teinit vihaa lapsia ja muistan itsekin, että meidän 5 tytön lössistä 3 oli 17-vuotiaana sitä mieltä, että koira on vauvaa parempi ja lapset on inhottavia. No, 4:llä on nyt kolmekymppisenä toivottu ja rakastettu lapsi ja se yksikin puhuu jo vauvasta siihen malliin, että saisi tulla, jos vaan mies löytyisi.
Sen sijaan molemmat yli kolmekymppiset lapsenvihaajat ovat eläneet tunneköyhässä perheessa: toisen äiti oli yh ja haukkui lapsiaa, jotka olivat aina tiellä ja estämässä elämää. Toisen vanhemmat olivat kyllä paperilla hyviä, mutta perheessä oli ihan normaalia huudattaa vastasyntynyttä yöt toisessa huoneessa ja aina saivat olla yksin kotona jo alle kouluikäisenä, kun " ovat niin itsenäisiä, eikä tarvi maksaa hoitajalle" .
Uskon että kyse ei ole niinkään siitä, että Piia vihaa lapsia, vaan siitä että tuo sitä niin voimakkaasti ilmi.
Minä vihaan koiria, en kuitenkaan usko että edes läheisistä ihmisistä monikaan asiaa tietää, koska en tuo sitäerityisemmin julki. En näe miksi haukkuisin koiria kovaan ääneen, vaikka en niistä pidä. Saatan jopa silittää kaverini koiraa/antaa sen nuolla kättäni, vaikka se " ällöttääkin" ja pesen sen jälkeen käden...
Jos 24 mietit, miksi joku huutaa joka välissä vihaavansa lapsia, on siihen (tämä siis ihan oma mielipiteeni;) kaksi mahdollista syytä
1: " Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista" ilmiö
2: Ihmisellä on jokin tarve (epävarmuus?) korostaa että " mä sitten vihaan räkäsiä housuihin paskovia mukuloita"
Hmm... Ymmärtköhän nyt mitä ajan takaa...;) Eli pähkinän kuoressa; lapsia voi saa kyllä " vihata" mutta miksi sitä koko ajan julistaa mahtipontiseen sävyyn kaikille. Jos sinäkään et pidä muiden lapsista, niin tuskin kuljet kyliä pitkin huutelemassa, ettet voi sietää muista lapsia kun omiasi...?;)