Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heipä hei kaikille! Tuli sitten hoitovirhekanteesta päätös. Nyt pitäsis alkaa sitä korvaushakemusta täyttelemään.

Vierailija
27.10.2007 |

Olen siis se, kenelle annettiin laimentamatonta Voltarnia iv:sti. Tulipa sitten melkoninen rumba asian kanssa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit nykyään?

Vierailija
2/13 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta kertonut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi pitää lasta sylissä niin että annan olla oikean ranteen päällä. Jonkun kerran on itku päässyt kun olen ollut huolimaton laittaessa pyykkiä koneeseen ja tukos on osunut rummun reunaan. Käsi ärtyy kun joutuu töissä kirjoittamaan. Jopa takin hihan joutuu asettelemaan jos kädessä on hanska, ettei hihan resori paina tukoskohtaa... Saa nyt nähdä kuinka kinkkinen juttu tulee korvauksen suhteen. Ap

Vierailija
4/13 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö laähde vaarallisesti liikkeelle?

Eikö aiheuta kuoliota?

Vierailija
5/13 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verisuoni on kuihtunut ja tätä tukoksen liikkeelle lähtöä kysyin töissä sisätautilääkäriltä niin hän sanoi että liikkeelle se ei lähde koska on koteloitunut. Ap

Vierailija
6/13 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehittyneet isommiksi ja veri kiertää tuhoutuneen suonen ja tukoksen ohi. Ap

Vierailija
7/13 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä laskimotukos on kohtalokas.

Vierailija
8/13 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en nyt ymmärrä koko asiaasi

kait nyt tuollaisen tukoksen voi leikata pois ?

tai liuottaa verta ohentavalla lääkkeellä

Vierailija
9/13 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asiahan on nyt niin että, soitan maanantaina potilasvahinkokeskukseen ja aikomukseni on kysyäkin että kuinka toimia kun olen itsekin sitä mieltä että käteni voisi leikata. Siellä ei siis ole tietoa että kädessäni on edelleen tukos.

Kun alkujaan kävin lääkärissä, minulle sanottiin että tukos liukenee ajastaan pois. Käytin siis lääkärin määräyksestä Trombosol Fortea neljä viikkoa ja se ei tukosta pois liuottanut. Muita liuoittavia rohtoja minulle ei määrätty. Tukos on siis koteloitunut tuohon ranteeseen joten se ei siitä enää liukene.

Minun pitäisi saada lähete verisuonikirurgille joka voisi alan ammattilaisena arvioida tilanteen. En siis todellakaan meinaa tyytyä siihen että yleislääkäri sanoo ettei mitään voida tehdä.

Ihmisille tehdään verisuonensiirtoja, rakennetaan keinosuonia joten luulisi että tukoskin voidaan leikkaamalla poistaa. Jos nyt sitten kävisi niin että mitään ei muka voida tehdä niin tokihan minä haen sitten korvausta pysyvästä haitasta. Ap

Vierailija
10/13 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kipulääke, oliko sinulla siis tippakanyyli

ja miten se aiheutti tukoksen se lääke

joo ei kannata tyytyä arvauskeskuslääkärin sanaan jos on virhe tapahtunut niin mene alan spesialistille

kyllä ne sit korvaa lääkri kulut sulle takas

saat rahaa myös kivusta ja särystä yms

Vierailija
11/13 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lääkäri määräsi Voltarenia, sairaanhoitaja kysyi lääkäriltä että annanko im:sti eli lihakseen johon lääkäri vastasi että eikun iv:sti kerta on

tippa kädessä eli suoraan laskimoon. Hoitaja veti lääkkeen ampullasta ruiskuun ja antoi sen minulle laskimokanyyliin kertastoosina.

Tästä seurauksena siis laskimo tulehtui todella ärhäkästi ja aiheutti tukoksen. Lääke annettiin ma-ti välisenä yönä ja torstaina menin ensiapuun kysymään että miksi käteni on

turvoksissa ja aivan kosketus arka, lääkäri katsoi käden ja teki diagnoosin laskimokanyylin aiheuttama laskimotulehdus, lääkäri sanoi että voinhan mennä apteekista kysymään heparingeeliä joka on siis kauppanimeltään Trombosol Forte.

Lauantaina hakuduin päivystykseen kovan kivun vuoksi johon ei auttanut panacoditkaan, sitten minulle määrättiin hevoskuuri kortisonia tulehduksen hoitoon.

Sitten vielä kertaalleen oli sietämättömän kivun takia mentävä lääkäriin ja sain kipuun Miranaxia.

Että tämmönen tapaus, ja en todellakaan anna periksi ilman erikoislääkärin lausuntoa etteikö tukosta voitaisi poistaa leikkaamalla. Ap

Vierailija
12/13 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei virheistä opita jos niitä ei käydä lävitse kunnolla,

tein minäkin omaan työpaikkaani hotiovirheilmoituksen, ja oikeassa olin virheellisesti toimittin ja vauvani ja minä saatiin korvaus

raha ei helpota oloani, mutta se helpotti että sain puolueettoman lautakunnan tutkinnan ja olivat kanssani samaa mieltä että virheellisesti toimittiin ja vielä vastoin minun toiveitani

Vierailija
13/13 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tarkemmin, miten sinua ja vauvaasi hoidettiin väärin?