Siis ei voi olla totta: ex-ihatukseni pyttää minua viikonloppuna syömään ja...
Lapset ovat minulla viikonlopun ja kaiken lisäksi "hilloviikot" jylläävät ihan pian (ajattelin, etä jos olisi voinut vaikka tapahtua jotain...). Miten saisin lapset exälle edes yhdeksi päiväksi?Tällä ex-ihastuksella on vaikea löytää sopivaa aikaa tapaamiselle työnsä takia ja kerrankin kun sitten olisi siihen mahdollisuus, niin en voi.... voihan!! :/ Sen takia siis olsiin tavannut tämän exän, kun meillä jäi aikoinaan asioita selvittämättä. Mitä oikein teen???
Kommentit (2)
Lapset ovat minulla viikonlopun ja kaiken lisäksi "hilloviikot" jylläävät ihan pian (ajattelin, etä jos olisi voinut vaikka tapahtua jotain...). Miten saisin lapset exälle edes yhdeksi päiväksi?Tällä ex-ihastuksella on vaikea löytää sopivaa aikaa tapaamiselle työnsä takia ja kerrankin kun sitten olisi siihen mahdollisuus, niin en voi.... voihan!! :/ Sen takia siis olsiin tavannut tämän exän, kun meillä jäi aikoinaan asioita selvittämättä. Mitä oikein teen???
Kerrot tilanteen ja jos sillä sun ex-ihastuksellasi (? outo ilmaisu, jos on ex-ihastus, niin eikös se ihastus silloin ole ohi?) on oikeesti kiinnostusta, niin kyllä se aika löytyy muulloinkin. Ihan oikeesti... Miten kuvittelet homman muuten pyörivän?
Haluatko oikeesti aloittaa mitään miehen kanssa, jolla ei ole edes tässä vaiheessa aikaa? Mitäs jos jotain suhdetta ajattelet tuollaisen kanssa? Roikut odottelemassa miestä, jolla ei ole sulle aikaa?
Unohda koko juttu, jos muuta aikaa ei mieheltä löydy. Ei sillä silloin tosissaan kiinnosta!
kun paneskelu on ekana mielessä.