Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

verta pyyhkiessä

26.10.2007 |

Olen rv 8+0 ja tänään sit wc:ssä käydessä paperiin on tullu verta, kun on pyyhkiny. Varsinaisesti ei kuitenkaan vuoda. Veri on osin ihan kirkasta ja välillä ruskeaa. Takana on keväinen keskenmeno, joten nyt pelottaa tosi paljon! (keväisessä keskenmenossa vuoto oli TOSI niukkaa) Tiedän, että raskudessa pikkuvuodot on tavallisia. Mutta onko tuo kirkas vuoto tuolla seassa normaalia? Ensi viikolla on kyllä ultra, mutta toivon, että täällä jotain vastausta sais. Kun tuon veren huomasin, niin vapina iski ja tunne, että " tää oli sit tässä" .

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten itsekin tiedät niin alkuraskaudessa voi hyvinkin tulla kaikenlaista vuotoa ilman että se merkitsee mitään. Jos vuoto ei lisäänny eikä tule kipuja, niin voit rauhoittua. Onneksi olet ensi viikolla menossa ultraan, niin selviää mikä tilanteesi on!

Minulla 6+5 ja kolmeen otteeseen on jo tullut kirkasta verta pari ruokalusikallista + tiputtelua usean tunnin verran ja ainakin eilen ultrassa kaikki oli vielä hyvin. Olen kuullut useltakin vuotokokemuksista ja kuinka kaikki on silti päättynyt hyvin, joten yritä olla murehtimatta etukäteen (paraskin puhuja täällä :))

Pidän kivasti peukkuja sinulle!

Vierailija
2/2 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mulla on tullut veristä vuotoa, välillä ollut kirkasta välillä rusehtavaa. Odotan nyt kolmatta ja molemmissa edellisissäkin odotuksissa on tullut vuotoa ja silti kaikki on mennyt hyvin. Toivotaan, että myös tämä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla