Onko kukaan nähnyt rottatoulle elokuvaa?
Kannattaako mennä katsomaan kolme vuotiaan kanssa? Onko liian pieni tähän elokuvaan? Jaksamisen puolesta ei ongelmaa, viihtyisi TV:n ääressä vaikka kolme tuntia putkeen.
Kommentit (8)
kolmevuotias oli viimeviikolla ensimmäistä kertaa elokuvissa juuri tuota elokuvaa katsomassa ja tykkäsi kovasti :)
kyselivät jo jossain vaiheessa, että koska tää loppuu. Itse mietin ihan samaa...
ensimmäisenä elokuvana teatterissa juuri tuo 3-vuotiaan kanssa. Jaksoi ja tykkäsi kovasti. Itse elokuva ei ollut liian jännä, mutta alun mainokset olivat turhan jänniä.
ja tultiin siihen tulokseen että taidetaan mennä mieluummin rölli-piiretty katsomaan joka tulee elokuvateattereihin joulukuussa. Jos se rotta-elokuva pitkäveteinen. Rölli vaikutti kivalta :)
ap.
Meillä 3v. nimenomaan pelkäsi Röllielokuvan mainosta, joka tuli Rottatoullen alussa. Rottatoulle taas ei pelottanut. Rölliin en itse veisi 3-vuotiasta.
Kävin katsomassa tekstitettynä. En veisi kolmevuotiasta katsomaan, vaikka olikin harmiton ja mukava elokuva. Minusta tuntuu, että aiheena elokuva kiinnostaisi vähän vanhempia. Kouluikäisiä?