Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan nähnyt rottatoulle elokuvaa?

Vierailija
26.10.2007 |

Kannattaako mennä katsomaan kolme vuotiaan kanssa? Onko liian pieni tähän elokuvaan? Jaksamisen puolesta ei ongelmaa, viihtyisi TV:n ääressä vaikka kolme tuntia putkeen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa tekstitettynä. En veisi kolmevuotiasta katsomaan, vaikka olikin harmiton ja mukava elokuva. Minusta tuntuu, että aiheena elokuva kiinnostaisi vähän vanhempia. Kouluikäisiä?

Vierailija
2/8 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmevuotias oli viimeviikolla ensimmäistä kertaa elokuvissa juuri tuota elokuvaa katsomassa ja tykkäsi kovasti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselivät jo jossain vaiheessa, että koska tää loppuu. Itse mietin ihan samaa...

Vierailija
4/8 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisenä elokuvana teatterissa juuri tuo 3-vuotiaan kanssa. Jaksoi ja tykkäsi kovasti. Itse elokuva ei ollut liian jännä, mutta alun mainokset olivat turhan jänniä.

Vierailija
5/8 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v pelkäsi.

sallituhan tuo elokuva on.

Vierailija
6/8 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tultiin siihen tulokseen että taidetaan mennä mieluummin rölli-piiretty katsomaan joka tulee elokuvateattereihin joulukuussa. Jos se rotta-elokuva pitkäveteinen. Rölli vaikutti kivalta :)

ap.

Vierailija
7/8 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3v. nimenomaan pelkäsi Röllielokuvan mainosta, joka tuli Rottatoullen alussa. Rottatoulle taas ei pelottanut. Rölliin en itse veisi 3-vuotiasta.

Vierailija
8/8 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on aika tummia kohtia ja uhkaavaa musiikkia joissain kohdissa.