Kamalimmat kastejuhlat joissa olette olleet?
Kommentit (11)
Sitten oli ihan mukavaa kun päästiin papista eroon ja ei ollut pakko pelleillä kaikenmaailman liturgioitten kanssa.
Hän on hyyyyyyyviin pitkävihainen ihminen. Esimerkkinä voisi heittää sen, että hän jaksaa vieläkin raivota toisinaan siitä mulle, että 4-vuotiaana kerran en suostunut pistämään haalareita päälle ulosmennessä. Helpompi järjestää ristiäiset kun antaa hänen meuhkata ja terrorisoida kaikkia asian tiimoilta jopa vuosikymmeniä.
6
Anoppi yritti määrätä koko ristiäisten marssijärjestyksen ja kaapata koko juhlat komentoonsa. Aikataulut mättivät totaalisesti ja lopulta kaikki hoidettiin tuli persauksen alla. Pappi oli kamala hymytön ja ankaranoloinen kammotus ja piti karmean tekopyhän puheen. Lähti kun olin imettämässä vauvaa eikä edes hyvästellyt.
Vieläkin ahdistaa ajatella. Lisäksi musta tuntuu, että noiden ristiäisten jälkeen mun synnytyksenjälkeinen masennus oikein toden teolla löi päälle.
kuinka itseäni syyttelisin joka asiasta. Se ei sitä miksikään muuta.
Se otettiin joka vapaana silloin oli ja tietysti ne oli just ne v-mäisimmät papit mitä piti löytyä. Tylyjä, happamia ja yhdellä oli kosketuskammo eikä halunnut kätellä ketään vaan lähes hyppäsi seinälle jos joku tarjosi kättä.
joka sitten yrmyili hymyttömänä ristiäisissä. En tiedä, johtuiko se meistä vai oliko hänellä vain huono päivä.
Saakeli kun tällä palstalla pitää aina kaivella syytä itsestään joka jumalan asiassa.
Lapsen toinen isoisä oli siellä uuden naisensa kanssa, jonka kanssa oli pettänyt ex-vaimoaan, eli lapsen isoäitiä. Myöhemmin kuulin, että mies oli myös arvostellut ääneen lapsen nimeä. :S
Ristiäiset olivat kesällä ja kaikilla oli tuskastuttavan kuumaa seremonian aikana koska ovia piti pitää kiinni ulkoa tulevan metelin takia. Myös perheen koira piti omaa mekkalaa pihalla, jota meninkin sitten rauhoittamaan heti kun tulokkaan nimen kuulin. :D Pääsin kätevästi samalla haukkaamaan happea.
Kaikesta huolimatta minä pidin juhlista, kiitoksia vaan. ;)
Kaikki kutsutut pitkänmatkalaisia ja päiväseltään kutsuttu ristiäisiin. Itse matkustimme 300 km matkan junalla. Kasteen jälkeen tarjoiltiin kakkua, keksiä ja kahvia.
Lähdimme heti kun voimme ja ryntäsimme pizzalle ennen kuin taas matkustimme 300 km junalla takaisin kotiin.
Niissä juhlissa otettiin lasit kuohuviiniä ;)