Mulla masennusta-pelkään että mies lähtee:(
Suhteen alkuaikoina oli varmaan maailman ihanin tyttöystävä. Mutta hurja stressi niin opiskelu- kuin työelämässä pisti mut vähän sekaisin, olen nykyään kiukutteleva, märehtivä, helposti loukkaantuva, väsynyt ja masentunut. Mulla on masennuslääkitys ja saan jo terapia-apua, mutta muu stressi on aiheuttanut sen, että silti on huono fiilis. Mies ei jaksa ymmärtää, miten otan pienistäkin kommenteista hirveät pultit ja kyseenalaistan, rakastaako hän minua :(. Mies on tähän mennessä suhtautunut yllättävän hyvin, on sanonut että rakastaa mua ja pysyy kyllä vierellä (ja että jos hän menisi mukaan mun märehtimiseen niin " eihän tästä tulis hevon helevettiä" ;)).
Silti pelkään, että menetän rakkaan mieheni jollekin täysin terveelle, tasapainoiselle naiselle. Minä kun uin välillä suossa :(. Onko teillä jotain ideoita, miten voisin päästä tästä pelosta, että menetän miehen masennukseni takia?
Hoida itsesi kuntoon. Käy terapiassa edelleen ja vähennä stressitekijöitä. Pakko tehdä valintoja ja hidastaa tahtia. Ihminen ei ole kone ja supersuorittajia on vain harvat.