Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup kuluttajapalautteista

Vierailija
26.10.2007 |

Oletko laittanut kuluttajapalautteita? Millaisia? Mistä tuotteista? Millaista palvelua sait? Saitko hyvitystä?

Itse olen laittanut Valiolle ja sain lapun, jolla sai ostaa 7¿:n edestä Valion tuotteita. Nestleltä sain muutaman karkki pötkön postilaatikkoon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

15e rahaa uuteen pakettiin kun laitoin näytteen ja palautteen vaiposita jotka oli leikattu väärin ja ne tarrat oli miten sattuu.

Vierailija
2/7 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olivat innolla ostaneet välipalakseen, eikä siis luvattua täytettä ollutkaan. Sain erittäin ystävällisen ja asiallisen vastauksen ja lisäksi laatikollisen erilaisia Wasabrödin tuotenäytteitä. Saivat taas uuden tyytyväiseen asiakkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin harhaanjohtavasta mainonnasta, minkä vuoksi ostin puhelimen. Eli puhelimen esitteessä mainostettiin " mp3-tasoisia soittoääniä" , mutta loppujen lopuksi puhelimeen ei voinutkaan tilata mp3-soittareita. En saanut minkäänlaista hyvitystä, ainoastaan vastauksen sähköpostiin.

Vierailija
4/7 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioiselta tuli 5¿ lahjakortti ja Rainbowlta 2 pussia kuivattuja hedelmiä+ pähkinöitä.

Vierailija
5/7 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä esitteessä olisi tullut selvästi mainita, että puhelimeen ei voi sitten tilata niitä mp3-soittareita. Asia oli tärkeä, koska ostin puhelinta lahjaksi tyttärelleni, joka halusi nimenomaan mp3-soittareita toistavan luurin.

- 5

Vierailija
6/7 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

markan lahjakortti.

Vierailija
7/7 |
29.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vamrasti pääsyt Nokian " idiootit asiakkaat" - listalle =))))