Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä rahalla menisit viikoksi

Vierailija
30.10.2008 |

hoitamaan kahta alakouluikäistä lasta heidän kotiinsa?

Ruuan tekoa, harkkareihin kuskaamista, nukkumaan laittoa ja kouluun herätystä.

Muu aika tietty omaa aikaani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä sukulaisen tai yvän ystävän lapset, ja minulla ei olisi parempaakaan tekemistä, joku 150 egee ehkä piisaisi. Muuten laskisin kyllä päivää kohti jonkin liksan, esim. 40€, josta tulisikin jo 280€-

Vierailija
2/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin pääsisin samoille ansioille ja rakastan nykyistä työtäni, joten en ainakaan halvemmalla lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän itse ehdotti kymppiä/päivä.

Mullaon itselläkin lapsi ja koira, joten ne jäisi kotiin mieheni kanssa.Välillä silti pitäisi olla kotonakin, mies töissä.

Vierailija
4/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla hiukan poissa kotoa,

olisi kuin lomalla.

Saisi ruuan ja kuljetusbensat ja hyvän mielen.

ap

Vierailija
5/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vitsi! Ottaisin ystäväni lapset meille kyllä, mutten todellakaan menisi kenenkään nurkkiin viikoksi, ellei kyse esim. hyvän ystävän äkillisestä sairaudesta tms.

Vierailija
6/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun mielestä tuo on niin naurettava summa, että sama kuin menisit ilmaiseksi! Jos haluat perhettä auttaa, niin mikäs siinä, mutta oikeasti - kymppi! :oD Kyllähän nyt tarhaikäisissä on työtä...ei sitä nyt ihan lomalla olla, mutta kuinka vaan. Mulle kyllä tärkeämpää olisi oma perhe ja heidän kanssa oleminen, mutta en sano ettenkö ystävääkin auttaisi, jos olisi tarve.

Vierailija
7/7 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi on aika pieni korvaus varsinkin jos itse on hoitamassa muita ja miehelle jää omat. Siinä tavallaan työllistetään kaksi aikuista teidän perheestä jotka laittavat ruokaa ja kuskaavat lapsia.