Miehet ihannoivat perinteisiä naisia!
Eli miehet ihannoivat naisia, jotka hoitavat lapset ja kodin ja oman työnsä- ja mies voi hoitaa omaa uraansa ihman lastenhoito- ym. velvoitteita. Toki mies tuo rahaa kotiin.
Oletko samaa meiltä?
Kysyy ap...
Kommentit (7)
Hän hoitaa lapset, kodin, tekee hyvää ruokaa ja nauttii ainakin ruuan teosta. Miksi minä riistäisin häneltä tätä.
Mutta joo... kivaahan se on kun joku passaa ja saa elää kuin hotellissa.
Minä huolehdin ruuanlaitosta ja pyykeistä. Isommat siivousurakat tehdään useimmiten yhdessä
Mieheni tulee hyvin periteisestä perheestä. Isä tienannut ja äiti taas ollut lähes aina kotona. Nyt kun vanhemmat ovat eläkkeellä, isä lusmuilee ja äiti tekee KAIKEN.
Nainen kokkaa ja keittää uutterasti ilman tuloja, kunnes on niin homsantuusa, että vaihdetaan uuteen ja nuorempaan.
Mies toki tykkää passaamisesta, ja siitä että koti on siisti, mutta jos se tekee naisesta homssuisen kodinkoneen, se kyllä menee vaihtoon jossain vaiheessa. Jos naisesta katoaa salaperäisyys ja seksikkyys, se ei miestä enää innosta. Tätähän tapahtuu koko ajan.
Vierailija:
Eli miehet ihannoivat naisia, jotka hoitavat lapset ja kodin ja oman työnsä- ja mies voi hoitaa omaa uraansa ihman lastenhoito- ym. velvoitteita. Toki mies tuo rahaa kotiin.Oletko samaa meiltä?
Kysyy ap...
Mä olisin ainakin ihan innoissani jos mies hoitais kodin ja lapset, siivois, kokkais ja minä saisin käydä töissä ja harrastuksissani.
Eikä oikein tuo vastalahjaksi edes rahaa kotiin. Miksi sotkeennuinkaan moiseen.. :/