Lue keskustelun säännöt.
Mitä SINÄ haluaisit joululahjaksi? :)
Kommentit (24)
hihalaudan, karkkia, kirjan,villasukat, lumilapion ja talvirenkaat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sitten voisin ottaa muutaman kivan laukun ja kengät ja perinteiset kirjan ja namia. Kiitos rakas joulupukki, olen ollut tosi kiltti ja ahkera.
Mieluiten froteeta, ja yksivärinen.
Muuta mitä toivoisin: mahdollisimman paljon ruokaa tai rahaa ruokaan ettei tarvitsisi aina kituuttaa. ..ja joulusuklaata. :)
* kuoret hampaisiin
* uuden puhelimen
* miehen valitseman alusasuasetin
* matkalahjakortin (annan itse perheloman lahjaksi miehelle)
* lahjakortin kauneushoitolaan
* lasten omatekemiä lahjoja
* mummon kutomia villasukkia
* rauhaa, rakkautta ja lämmintä joulumieltä