Siis Ellen on NIIIIN raskaana!!!! Vai vieläkö muka väitätte muuta?!
Kommentit (36)
tällä samaisella palstallako sitä hehkutettiin samaan tapaa että Susanna Laine on raskaana, kun oli pukeutunut samantyyppiseen asuun, Jonkun mielestä oli jo ties kuinka monennella kuulla.. eikä ole tainut vieläkään tulla sitä vauvaa....
Ja tuoreissa kuvissaan ei todellakaan ole raskaana ;))
Jossain gaalassa oli otettu kuva (ehkä viikko 12 tms) ja heti sen näki. Kun laitoin tänne kuvalinkin ja totesin että raskaana on, kukaan ei uskonut.
ap
Jos on raskaana niin ehkä se selviää noin 40 viikon kuluessa.
joten sen perustella paha sanoa, mutta kyllä Jonen puheet ja Ellenin pesänrakennusvimma vähän tähän suuntaan viittaisi.
sivuprofiilissa maha oli TODELLA iso, edestä maha näytti suhtkoht normaalilta. voiko tunika muka selittää niin ison pömpötyksen?
Muuten en ois varma, mutta se tosiaan _piilotteli_ sitä mahaa siinä ainoassa kokokropan sivuotoksessa, joka siitä oli. Aika hassua. :) Onnea vaan nuorelle parille!
Aivan selkeä vauvamasu, 3-4 kuukausi.
miten silloin voi muka maha näkyä???
Ellen haastattelee Koopia niin sen perusteella kyllä vois ajatella että odottaa..
kun Ellen ei edes rykinyt lähetyksessä. Itse olen yskinyt viikkoja kuin keuhkotautinen keuhkokuumeen jälkeen. Tuossa linkin kuvassa näyttäisi olevan pieniin päin mutta aikahan sen sitten näyttää.
Aivan selkeä vauvamasu, 3-4 kuukausi.
miten silloin voi muka maha näkyä???
Mulla ainakin näkyy, tosin minä odotan neljättä ja silloin "levähtää"vähän eri tavalla kuin esikoista odottaessa.
Mutta ellenistä vielä, aika pömpöltä näyttää mutta tuon tunikan leikkaus ja kankaan kuviointi ovat kyllä todella "epäedulliset" eli ihan laihakin näyttäisi tuossa plösöltä=(
No eikö se Jone jo jossakin hehkuttanut hyvien geenien jatkamisesta tms.
pömpöttää juu ja yritti tossa Koopia haastatellessa peittää masua haastattelulapulla....=)
Ja miten niin mies...höh!
ihan vaan tv-esiintymisen ja/tai kuvan perusteella, kummalakaan kerralla siihen ei uskottu, ennenkuin vahvistus tuli henkilöltä itseltä. Toinen oli Vanessa TTK-ohjelmassa ("juu ei ole raskaana, ei ei, ei ei....): Katsokaapa vaan taas, pian tulee vahvistus. Mulla on aika hyvä raskausuatutka.
ap