Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saimme kaivoveden tutkimustuloksen tänään, ei juomakelpoista vettä. Olen raskaana viikolla 37!!!!!!

Vierailija
24.10.2007 |

Olen siis juonut koko raskauden ajan vettä litratolkulla päivittäin. Fluoripitoisuus ylittyi reilusti yli sallitun rajan. Miksi en teettänyt tutkimusta ajoissa???????

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne on kuule niin tarkkoja ne raja-arvot, että no panic!

Vierailija
2/9 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kuulemma on noin korkeita tuloksia. Pullovettä suosittelivat ja laajemman tutkimuksen jälkeen suodatinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi suostunut juomaan sen kaivon vettä alkuunkaan ennenkuin olisi testit tehty.

Toivon sinulle ja lapsellesi parasta.

Vierailija
4/9 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ne osaa kertoa lääkkeiden vaikutuksesta sikiöön, luulis että ne osaa siellä kertoa sulle tuosta fluoristakin.

Vierailija
5/9 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä en olisi suostunut juomaan sen kaivon vettä alkuunkaan ennenkuin olisi testit tehty.

Toivon sinulle ja lapsellesi parasta.

Vierailija
6/9 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis yli suositusten mutta olen kyllä nähnyt todella suurempiakin tuloksia työssäni. Lääkäri en ole mutta en usko että vedestä on sikiölle ollut haittaa.

Vierailija
7/9 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pännii, kun MITÄÄN asioita ei hoida ajoissa!!!!! (tyhmää kiukkua, miksen itse hoitanut asiaa...)

Vierailija:

On siis yli suositusten mutta olen kyllä nähnyt todella suurempiakin tuloksia työssäni. Lääkäri en ole mutta en usko että vedestä on sikiölle ollut haittaa.

Vierailija
8/9 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

* puh. (09) 471 76 500

* kyselyihin vastataan arkisin klo 9-12

Vierailija
9/9 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kaivo, ja tutkittu vesi, mutta en muista siinä mitään fluoriarvoja. Muksut söi sen takia fluoritablettejakin, kun ei ole kunnan vesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi