Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi kuiviin nenän limakalvoihin? ov

24.10.2007 |

Nenän limakalvot ovat tosi kuivat ja nenä vuotaa herkästi verta. Esim normaali niistäminen saa veren vuotamaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta th sanoi että bepanthenia voi käyttää siihenkin tarkoitukseen. Hyvin on toiminut vaikka eihän se mukavalta tuoksu. Yöksi olen laittanut.

Vierailija
2/9 |
30.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tuota A-vitamiinia suositella raskaana oleville, jos ei muutenkaan niin tuskin nenäsumutteenakaan! Itse en ainakaan uskaltaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan itse välillä b-vitamiini -tabletin. Se auttaa mulla kuiviin limakalvoihin.

Bepanthenia joku olikin jo suositellut. Laitan itse sitä pumpulipuikolla, jos oikein pahan kuivaksi on nenän sisäpuoli päässyt.

A-vitamiini-nenätippoja/-suihketta voi kyllä hyvin käyttää, vaikka onkin raskaana. Varsinkin, jos sitäkin laittaa pumpulipuikolla, niin kyllä siinä a-vitamiinin määrä jää häviävän pieneksi. Kuitenkin on aika todennäköistä, että se a-vitamiinin vähyys/puute sen vuodonkin aiheuttaa.

Vierailija
4/9 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene apteekkiin tai luontaistuotekauppaan ja osta sarvikuonokannu sekä hienoa merisuolaa paketti. Kannun mukana on ohje ja mittalusikka suolaliuoksen tekoon. Sitten aamuin illoin huuhdot nenän kannulla ja yöksi Pebanthenia, uskon että lähtee paranee. Siskollani oli vuosia tuo vaiva ja lähti vasta näin. hän kokeili kaikki kortisonit ja a-tipat. Nyt on itsellä ollut samaa ja tuo kannu auttaa tosi hyvin.

Vierailija
5/9 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivuus johtuu yleensä kuivasta huoneilmasta, joten kosteuttamalla sisäänhengitettävää ilmaa vaivan pitäisi parantua pikkuhiljaa.

Vierailija
6/9 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitä A-vita vaan erästä toista, en nyt muista nimeä. On auttanut kyseiseen vaivaan.. kannattaa kysyä apteekista.

Pahnu

J.K. Lapsillekin siitä on ollut apua!

Vierailija
7/9 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 6vuotias kärsi alkuun lievästä vuodosta, mutta paheni ajan myötä todella pahaksi, johon ollaan käytetty a-vita tippoja nenään iltaisin ja nozoilia aamuisin pehmentämään ja parantamaan nenän limakalvojen kuivuutta. Näillä saimme pahan vuodon pois, lisäksi poika syö myös 50mg retaferia ja ottaa suunkautta a+d vitamiinitippoja (vitoil)

Toivottavasti tästä olisi apua

Nansku

Vierailija
8/9 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin niitä raskaana ollessani ja niistä oli kyllä apua! Lisäksi ovat taatusti turvallisia käyttää.

Vierailija
9/9 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpuli puikkoon laitan muutaman tipan ja pyöräytän pojan nenässä. On auttanut.