Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja kääk sitä säikähdystä, kokemuksia?

24.10.2007 |

Nyt tasan 7+0, odotan kaksosia. Kaksi raskautta takana, joista myös toinen kaksosraskaus, missä toinen sikiö meni kesken.

Viikko sitten maanantaina oli pientä tuhruvuotoa ja kävin lekurilla. Ultra paljasti kaksoset ja kaikki hyvin. Lekuri halusi vielä kontrolloida ja keskiviikkona löydettiin kahdet sydämen sykkeet.

Tänään kun heräsin ja kävin vessassa niin taas vähän tuhruvuotoa, mikä jo nyt melkein loppunut. NORMAALIA?

Säikähdän aina ihan kauheasti että nyt tulee keskenmeno :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kokemusta sekä tuhruttelusta viikot 6-11, kuin myös sponttaanista keskenmenosta viikolla 7. Kyllä tuo tuhru mulla ainakin oli sellaista satunnaista, rusehtavaa vuotoa, kun taas sillon km oli ihan reipasta, kirkasta vuotoa, johon myös liittyi kivut. vaikka itsekkin säikähdin tuhrua, niin aina se oli niin erillaista (ja lähinnä juuri pyyhittäessä), että kuitenkin osasin relata.

Jos sullakin on jo molemmat sykkeet näkynyt, niin sehän on näillä viikoilla ihan tosi ghyvä juttu ja merkki siitä, että kaikki mitä suurimmalla todennäköisyydellä sujuu hyvin!!!

Vierailija
2/4 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuhru ei meinaa mitään pahaa!

Mulla oli ekasa raskaudessa myös kaksosraskaus, mutta toisella ei sydän alkanut lyömään ja kuihtui pois..Mutta toinen syntyi terveenä poikana! Olen monesti miettiyt minkalainen kaveri sieltä olis tullut jos kaikki olis mennyt hyvin..

koita jaksaa!

Mariatar rv 5+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

erooko kaksoisraskaus normaalista raskaudesta mitenkää??

Vierailija
4/4 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaksosraskaudestasi:) Minä täällä myös odottelen kaksosia ja vuotoa tuli tuhrutteluna jossain viikolla 9+ ja sitten viikolla 13 alkokin ihan tosi suuri vuoto. Silti ollaan vielä kaikki kolme hengissä eikä vuotoja sen koommin ole kuulunut. Nyt rv 19+4 menossa. Jostain luin, että kaksosraskauksissa harmittomat vuodot ovat yleisi. Tietysti jos vuoto tulee runsaammaksi niin eikun vaan lääkäriin niin saa tilannekatsauksen. Onnea sinulle odotukseen ja toivottavasti kaikki menee hyvin.

-Butterfly-