Milloin voi/kannattaa mennä ekaan ultraan?
Hei,
varovasti kurkkaan tänne -raskauviikkoja on kasassa " jo" sensaatiomaiset 4+1 ;) Plussasin toissapäivänä.
Nyt jo mielessä pyörii ultra. Milloin sydämensyke näkyy varmasti ultrassa? Ajattelin käydä yksityisellä tarkistuttamassa raskauden..
Kommentit (5)
Kun soitin yksityiselle ja kysyin milloin kannattaa mennä alkuraskauden ultraan, että syke voisi jo näkyä jos on näkyäkseen, niin sieltä suositeltiin 7+2 ja siitä eteenpäin (tiedä sitte miksi justiinsa +2).
Itse olen menossa huomenna, jänskää.
-piirakka 7+1
onnittelut myös teille plussasta :) Nyt vaan vauvaliimaa paljon matkaan ja varailemaan ultraa reilun kolmen viikon päähän <3 <3 <3
olettaen että ovat juuri nuo päivät menossa. Mutta parempi olisi tietysti mennä vasta 7+, jos raskauden alku heittää sen muutaman päivän. Minä en pysty enää odottamaan, kun on ollut vuotoa päänvaivana ja haluan saada selvyyden sille onko siellä vatsassa joku :)
Mukavaa odotusta sinulle!!!
Mä menin ultraan rv 6+6. Tai niin piti olla kuukautisista laskettuna. Kaikki muu oli oikeassa paikassa, mutta sydämen sykettä ei näkyny. Koko vastasi rv 6+2, joten lääkäri epäili, että sen takia saatto olla, että syke ei näkyny. Ja lisäks ultrauslaite oli kuulemma vielä koko sairaalan vanhin. No sain kontrolliajan 1,5vko:n päähän. (Vielä en ole sielä käynyt) Sillon ollaan rv 8+3 (tai 7+6). Pitäs sitten sykkeen näkyä, jos on näkyäkseen.
Eli sitä tässä yritän sano, että liian aikasin ei kannata mennä ultraan, vaikka odottaminen on vaikeaa. Niin olen ymmärtäny, että tuollon rv6+ voi olla ihan päivästä kiinni näkyykö syke vai ei.
Toivottavasti saat hyviä uutisia!
Heips:)
Ja onnittelut plussasta!
Itse kävin eilen ekassa alkuraskauden ultrassa yksityisellä. Eilen oli 7+5 kasassa. Siellä sydän löi ja kaikki oli kohdallaan :)
En oo varma milloin voi aikaisimmillaan kuulua..
a_j