Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eniten käytetty ja paras Tuppervaara kipposi ?

Vierailija
23.10.2007 |

Mulla exlusive sarja kipot. Onko herkkuhissistä kokemusta ?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyöreitä kippoja ilmatiiviillä kannella?? niitä käytän päivittäin ja ovat varmaan noin 15v vanhoja :D

Vierailija
2/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samba iso mehukannu kannella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä käytetään paljon.

Vierailija
4/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapit on kyllä väärällään muitakin tuppereita. Kaikenmaailman kippoja kansilla. Ja käytössä on kyllä paljon. Sarjojen nimiä en nyt just muista. Herkkuhissiä ei ole, mutta olis varmaan ihan kätevä peli.

Vierailija
5/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole mitään tupperia, aikanaan paras ja käytetyin oli mehukannu tiivistekannella. Siinä kuskattiin reissulla juomaa, lettutaikinaa jne...

Vierailija
6/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tupperwarea niin paljon kuin kuvitella saattaa (oli sukulainen nääs ennen esittelijä ja lahjoitti ne näyttelykipot meille kun lopetti :-)

Vierailija
7/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipposi ovat varmaankin satelliitti-sarjaa

Vierailija
8/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkukupu. Ihan loistava.

Vierailija
9/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tupperiastioita tulee käytettyä lähes päivittäin.

Vierailija
10/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yski oranssi pikkurasia esim. kurkunviipaleita yms. varten

Vierailija
11/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdäänköhän noita kippoja enää? Mulla ois tarvetta vielä parille :)

Noissa on siis tollaset pyöreät kannet,mulla on yks vihreä kansi ja kaks tummanpunaista,kaikkien näiden kipot on samannäköisiä.

Vierailija
12/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ei olekaan, paitsi yksi megaiso pakastusrasia, jolle ei monestikaan ole käyttöä. Spagettipurkin sun muuta möin kirpparilla pois lojumasta.

Vierailija
13/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ehkä eniten on käytössä salaattilinko. Se on hyvä, tosin jollain muulla valmistajalla voi olla jopa parempia. en ole vertaillut. Sellaisia kannellisia pikkukippoja meilläkin, hyvin ovat kestäneet. Ikää ainakin se 15 vuotta.

Vierailija
14/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaako/käyttääkö joku ihan oikeasti niitä törkyhintaisia muovikiulukoita johonkin??? mä luulin että sillä roinalla samoin kuin niillä helvatan pakko-ostokinkereillä kiusataan vaan naapureita ja kylänmiehiä...

Vierailija
15/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuhissiä käytetään suolakurkuille ja punajuurille - ei tarvi onkia niitä siitä liemestä, kun voi nostaa ne " kuiville" .

Vierailija
16/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Herkkuhissiä käytetään suolakurkuille ja punajuurille - ei tarvi onkia niitä siitä liemestä, kun voi nostaa ne " kuiville" .

ihmisen laiskuudelle ei ole rajaa... haarukan käyttö on kyllä todella hankalaa, voisivat järjestää siitä ihan kansalaisopiston kursseja.

Vierailija
17/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se " kolmion" mallinen vihreä kuorimaveitsi on näppärä. Suosikkini on kuitenkin semmoinen läpinäkyvähkö sininen kannellinen kulho johon " kuuluu" sisälle siivilä! Siihen on tosi hyvä tehdä salaattia, kun ne liemet ja nesteet valuu sinne pohjalle eikä salaatti vety! :)

Vierailija
18/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on aina kuivauskaapissa odottamassa ja sitä käytän veden kaateluun; ruuanlaitossa, leivonnassa, kukkien kastelussa... mihin nyt puhdasta vettä tarvitaan. Ja sit muovimukit, niitä käytän vesi/mehumukina.

ps. yhtään tupperin astiaa en ole ostanut vaan kaikki olen saanut ja suurimman osan vieläpä käytettynä.

Vierailija
19/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon leivonta-alustan olen todennut nyt hyväksi. Meillä on keittiössä työtasoa niin vähän että joudun leipomaan keittiön ruokapöydällä. ( Se miksi ylistän moista niin suuresti johtuu siitä että ennen hieman naureskelin ko tuotteelle.)

Vierailija
20/23 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinottavia, juustokupua (hengittävä), aterimia ja erittäin usein mittamaria, leivontakulhoa, salaattilinkoa, tarjoilukolhoja, mehukannua, kuorijaa, pullon avaajaa, purkinavaajaa, uunivuokaa, vaakaa ja pikakokkia.

Harvemmin tulee käytettyä (mutta en pois antaisi) samba juhlakupu, kakkukupu ja hyydykevuokia

Mulla on kaikki tarvittava tupperilta, enkä ole oikein mitään katunut. On ne niin hyviä ja laadukkaita. Nyt ei tule mitään mieleen että olisiko joku jäänyt kokonaan käyttämättä