Eniten käytetty ja paras Tuppervaara kipposi ?
Mulla exlusive sarja kipot. Onko herkkuhissistä kokemusta ?
Kommentit (23)
Kaapit on kyllä väärällään muitakin tuppereita. Kaikenmaailman kippoja kansilla. Ja käytössä on kyllä paljon. Sarjojen nimiä en nyt just muista. Herkkuhissiä ei ole, mutta olis varmaan ihan kätevä peli.
Nyt ei ole mitään tupperia, aikanaan paras ja käytetyin oli mehukannu tiivistekannella. Siinä kuskattiin reissulla juomaa, lettutaikinaa jne...
Meillä tupperwarea niin paljon kuin kuvitella saattaa (oli sukulainen nääs ennen esittelijä ja lahjoitti ne näyttelykipot meille kun lopetti :-)
Kipposi ovat varmaankin satelliitti-sarjaa
Paljon tupperiastioita tulee käytettyä lähes päivittäin.
yski oranssi pikkurasia esim. kurkunviipaleita yms. varten
tehdäänköhän noita kippoja enää? Mulla ois tarvetta vielä parille :)
Noissa on siis tollaset pyöreät kannet,mulla on yks vihreä kansi ja kaks tummanpunaista,kaikkien näiden kipot on samannäköisiä.
Muita ei olekaan, paitsi yksi megaiso pakastusrasia, jolle ei monestikaan ole käyttöä. Spagettipurkin sun muuta möin kirpparilla pois lojumasta.
meillä ehkä eniten on käytössä salaattilinko. Se on hyvä, tosin jollain muulla valmistajalla voi olla jopa parempia. en ole vertaillut. Sellaisia kannellisia pikkukippoja meilläkin, hyvin ovat kestäneet. Ikää ainakin se 15 vuotta.
ostaako/käyttääkö joku ihan oikeasti niitä törkyhintaisia muovikiulukoita johonkin??? mä luulin että sillä roinalla samoin kuin niillä helvatan pakko-ostokinkereillä kiusataan vaan naapureita ja kylänmiehiä...
Herkkuhissiä käytetään suolakurkuille ja punajuurille - ei tarvi onkia niitä siitä liemestä, kun voi nostaa ne " kuiville" .
Vierailija:
Herkkuhissiä käytetään suolakurkuille ja punajuurille - ei tarvi onkia niitä siitä liemestä, kun voi nostaa ne " kuiville" .
ihmisen laiskuudelle ei ole rajaa... haarukan käyttö on kyllä todella hankalaa, voisivat järjestää siitä ihan kansalaisopiston kursseja.
Sitten se " kolmion" mallinen vihreä kuorimaveitsi on näppärä. Suosikkini on kuitenkin semmoinen läpinäkyvähkö sininen kannellinen kulho johon " kuuluu" sisälle siivilä! Siihen on tosi hyvä tehdä salaattia, kun ne liemet ja nesteet valuu sinne pohjalle eikä salaatti vety! :)
se on aina kuivauskaapissa odottamassa ja sitä käytän veden kaateluun; ruuanlaitossa, leivonnassa, kukkien kastelussa... mihin nyt puhdasta vettä tarvitaan. Ja sit muovimukit, niitä käytän vesi/mehumukina.
ps. yhtään tupperin astiaa en ole ostanut vaan kaikki olen saanut ja suurimman osan vieläpä käytettynä.
Tuon leivonta-alustan olen todennut nyt hyväksi. Meillä on keittiössä työtasoa niin vähän että joudun leipomaan keittiön ruokapöydällä. ( Se miksi ylistän moista niin suuresti johtuu siitä että ennen hieman naureskelin ko tuotteelle.)
pinottavia, juustokupua (hengittävä), aterimia ja erittäin usein mittamaria, leivontakulhoa, salaattilinkoa, tarjoilukolhoja, mehukannua, kuorijaa, pullon avaajaa, purkinavaajaa, uunivuokaa, vaakaa ja pikakokkia.
Harvemmin tulee käytettyä (mutta en pois antaisi) samba juhlakupu, kakkukupu ja hyydykevuokia
Mulla on kaikki tarvittava tupperilta, enkä ole oikein mitään katunut. On ne niin hyviä ja laadukkaita. Nyt ei tule mitään mieleen että olisiko joku jäänyt kokonaan käyttämättä
pyöreitä kippoja ilmatiiviillä kannella?? niitä käytän päivittäin ja ovat varmaan noin 15v vanhoja :D