Olen tullut siihen tulokseen, että AVn mukaan lapsia saisi olla korkeintaan kaksi, muuten
äiti on laiska ja lapset kärsivät koska äiti ja isä eivät voi taata heille riittävästi huomioita.
Kommentit (3)
AV:n mukaan lapsia pitäisi olla 2-3, kolme ekaa vuotta kotihoidossa mutta ei päivääkään enempää. Jos lapsen vie tarhaan alle 3 v on kylmä ja ahne eikä välitä lapsesta ja jos on yli 3 on laiska lusmu.
Omistusasunto pitää olla koska vuokralla asuminen on tyhmää ja tuhlausta. HUOM! Oman asunnon saa ostaa vain jos voi lainoista huolimatta olla kotona sen kolme vuotta/lapsi, koska muuten on kylmä ja ahne eikä välitä lapsesta vaan materiasta.
Ulkonäöstä pitää huolehtia ja pukeutua siisteihin vaatteisiin, koska se on kivaa, huomaavaista muita kohtaan ja mieskin tykkää. On kuitenkin tyhjänpäiväistä hienostelua esim. meikata kauppaanmenoa ja lasten kanssa puistoon menemistä varten, koska meikkiä saa laittaa vain kun menee töihin ja iltarientoihin (max. 4 kertaa vuodessa ja näistä vaan 1-2 kertaa sellaisia että lapset pvat yöhoidossa).
3 lasta ei mene siinä missä kaksi. Vaikka sä niin haluaisitkin uskoa.
Mä olen taas huomannut, että lapsia pitää olla mitä tahansa, kunhan heitä ei ole vain yhtä. Mieluiten kolme.