Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi kaikki lapsemme on poikia!!!

Vierailija
23.10.2007 |

Musta on tullut niin saita, että tuntus tuhlaukselta, jos pitäs ostaa sekä tytön että pojan tavaroita. Tavarat ja vaatteet kiertää joka pojalla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätys pelaa! :D

Vierailija
2/14 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavaa varmaan olla se teidän nuorin poika kun kaikki mitä saa on aika vanhaa käytettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttavat kaiken puhkija rikki ja loppuun, ei siinä paljoa kierrätetä. Jokaiselle saa hankkia kaiken uutena.

Tytöt, nuo tytöt, taasen pitävät vaatteensa ehjinä, leikkivät siististi ja kaiken voi kierrättää.

Vierailija
4/14 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa näkyi, on kohtuullisen varma asia. Eräs ystävä aidosti säälii minua nyt... Ei sille mene kaaliin, että olen ihan ok, vaikka onkin 3 tyttöä.

Vierailija
5/14 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen olen ajatellutkin sen olevan hyvin käytännöllistä " tehdä" kaikki lapset samaa sukupuolta.

Vierailija
6/14 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuja vuodesta toiseen jo nyt, vaikka vaan kahdella kiertävät.

Vierailija
7/14 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä masussa asustaa tulokas jonka sukupuoli ei ole tiedossa... Täytyy kyllä sanoa että rahaa on mennyt pojan tarvikkeisiin nyt enemmän vaikka hän onkin vasta 2 vuotias, mutta vaatteet on kalliita, siksi ostankin kirpparilta paljon ja kavereilta vaatepaketteja. Toivoisin tulokkaan olevan kans poika niin pääsisi melko uusiakin vaatteita vielä käyttämään sekä isompana luistimet ja pyörät yms kiertäis!

Vierailija
8/14 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se 1 tyttö pitää meteliä enemmän kuin ne 3 poikaa yhteensä.

Asiasta toiseen. hyvin kierrättyy poikien vaatteet tytölläkin. Ei suotu panemaan vaaleanpunaista päälle vaan luistelee mieluummin hokkareilla ja pitää isoveljiensä vaatteita.

Vierailija
9/14 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aeikä kyse ollut edes rahasta.

Vierailija
10/14 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen yhen perheen missä on 5 tyttöä.:)

Heille se on mahtava asia, kuulemma. Suloisia ne kyllä on, todella.

Vierailija
11/14 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon NIIIN PALJON tyttöä!

T: Kahden maailman suloisimman pojan äiti.

Vierailija
12/14 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sille tytölle muka pakko ostaa kaikki vaaleanpunaisena? Kun pitäytyy perusväreissä pääosin ja ostaa sukupuolineutraaleja kenkiä ja sadevaatteita jne. pystyy kierrättämään tosi paljon pojille tytöltä jääneitä vaatteita. No, sisävaatteissa tosin ostan aika paljon tytön oman maun mukaan, mutta ei hän mikään hörselöprinsessatyyppinen kyllä ole muutenkaan.

Mun mielestä olisi älytöntä ostaa joku pinkki villahaalari ja käyttää sitä vain yhdellä tytöllä ja säilöä sitten varastoon. (Tosin pienelle pojalle voisin itse ihan helposti jopa semmoisen vaalenpunaisen välipuvun pukeakin.)

Vierailija
13/14 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille ostetaan kaikki uutena ja sitten annetaan ne jollekin tutulle/keräykseen eli kierrätetään kyllä. Minusta on mukava ostaa molemmille ihan omat vaatteet. Ja onneksi ei ole rahasta tiukkaa, joten voi rauhassa ostella ja sitten antaa hyvät vaatteet kiertoon sellaisille, joilla on tiukempaa :)

Vierailija
14/14 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Musta on tullut niin saita, että tuntus tuhlaukselta, jos pitäs ostaa sekä tytön että pojan tavaroita. Tavarat ja vaatteet kiertää joka pojalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi