Heips! Olisko joku ystävällinen ja neuvois vähän...
Olen neljän lapsosen äippä ja viides saa tulla, jos on tullakseen. Olin aloittanut uuden pilleriläpyskän kun unohdin kahdeksan päivän jälkeen ottaa yhden ja silloin päätettiin, että lopetetaan kertalaakista pillereiden käyttö. 5 päivää pillereiden lopettamisesta alkoi runsas vuoto, jota pidin normaaleina kuukautisina, vaikka edellisten alkamisesta oli kulunut vasta 18 pv ja loppumisesta 13pv. Vuoto kesti 5pv ja loppui, kaikki normaalit oireet (kovat kuukautiskivut ja tissienkivut) kestivät sen aikaa. Vuodottomia ja oireettomia päiviä oli 2. Nyt taas orastavat kovat kuukautiskivut ja juilii vatsanpohjassa tutulla tavalla sekä tissit ovat julmetun kipeät. Alapäästä alkoi taas punertava vuoto, joten eiköhän se persrättien kanssa pelaaminen taas ala. Kysymys kuuluukin kokemusta omaaville, että olikohan se ensimmäinen vuoto ns. tyhjennysvuoto ja nyt sitten alkaa varsinaiset kuukautiset? Mikä se tyhjennysvuoto varsinaisesti on? Ei ole koskaan aiemmin näin peräkkäin vuotoja tullut, vaikka ylirunsaista ja usein tulevista kuukautisista kärsinkin, eikä ole kokemusta mistään tyhjennysvuodoista, koska kaikki vuodot on aina aikaisemmin mennyt kuukautisten piikkiin. Tällä palstalla olen lukenut jonkun maininneen sanan tyhjennysvuoto. KIITOS OIKEIN PALJON JOS JOKU JAKSAA LUKEA JA VASTATA TÄHÄN VIESTIIN!!! Asia vaivaa, koska olen aina raskautunut helposti ja nyt nämä jatkuvat vuodot pistää kiertojen laskemiset sekaisin.
Kommentit (3)
Eilen illalla tuli vähän punertavaa limamaista vuotoa ja ajattelin kuukautisten tulevan taas, muttei tänään toistaiseksi olekaan tullut mitään vuotoa. Ehkä ne kuukautiset tulee sitten parin päivän päästä ja elimistö asettuu normaaliin kiertoon, saas nähdä. Hassua, että eilen oli semmoinen kummallinen tunne kehossa ja olin ihan varma, että vuoto alkaa taas, mutta tänään ei ole mitään ihmeoireita, vaan rintojen vähäistä arkuutta. Ehkä tämä tästä tasoittuu ; ).
No varmasti tasottuu!=) Kyllähän se kroppa on vähemmästäkin sekaisin kun ensin pumpataan lisähormooneja tuutintäydeltä ja sitten yhtäkkiä pelataan vaan omien kanssa..:D Aika jännä kapistus silti tämä naisen keho vaikka välillä veetuttaakin ähertää niijen perslappujen kanssa..;)
Kyllä mä luulisin tuon olevan sitä itseään eli tyhjennysvuoto. Sillä vaikka sinulla olikin menkat silloin pillerien aikaan niin se kuului olennaisena osana siihen mutta kun päätitkin jättää pillerit pois niin kroppa tajus ettei enää saa " lisähormoonia" ja siksi tuli tämä tyhjennys. Luulisin asian olevan näin, ihan varma en kuitenkaan voi olla. Tämä oli siis vain yks teoria aiheesta!=)