Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-vuotiaat alkaneet vierailla toistensa luona ja olen yllättynyt, kuinka hirveästi leluja

Vierailija
22.10.2007 |

keskiverrolla 4-vuotiaalla on. Luulin, että meillä on paljon leluja, mutta vähemmän meillä on kuin kellään muulla tässä lähipiirissä. Vanhempien jutuista päätellen on myös ihan tavallista, että viikoittain ostetaan joku uusi lelu. Jotenkin tekee pahaa ihan ja panee miettimään, millaisia lapsia oikein kasvatamme.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta. Meillä anoppi tuo kirpparilta pojalle autoja jatkuvalla syötöllä, vaikka olen kieltänyt. Eilen riitelin anopin kanssa tästä aiheesta, kun oli taas luvannut, että poika saa ottaa kotiin poliisiauton, ja minä kielsin tietämättä, että mummo jo oli luvannut. Poika 3,5v itki tätä koko illan, että miksi äiti kielsi, vaikka mummo oli jo sanonut, että saa ottaa ja poika oli pakannut auton laukkuunkin. En viitsinyt sitten jättää autoa mummolaan, vaan poika toi sen kotiin, kun kerta oli jo lupa annettu. HELVETTI otti taas päähän tuokin episodi.

Vierailija
2/4 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs teet, kun lapsetkin tykkäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei meidän lapille leluja osta muut kuin minä.

Eilen just siunailin onneani, kun silmätulehduksen takia jouduin pesemään kaikki lelut, eikä meillä ole mitään patterivekottimia - legot ja puiset junaradat sai huoletta kipata ammeeseen ja pestä siellä. Kirjat pistin joksikin aikaa parvekkeelle " karanteeniin" .

Vierailija
4/4 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että meilläkin noita leluja on enemmän kuin tarpeeksi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi