Mitä voisi pyytää Hartaneista? Missä myydä Treen seudulla?
Eli mitä voisi pyytää Hartan topline rattaista vm. 2002? Ei kantokassia, tuulisuoja löytyy ja pidennin. Kuomu on eri kuviolla kuin istuinosa. Käytetty esikoisen nukkumarattaina, ei enää priimat, mutta vielä käyttökelpoiset. Toimii hyvin ja hyvät työntää.
Toinen kysymys koskee kirppareita, eli missä voisi myydä Treen seudulla ja onko kenelläkään tietoa mitä maksaa kirppiksellä myynti? Huutonetissä en viitsi myydä, kun eivät ole enää mitkään uudenveroiset, jolloin kivempi, että ostaja näkee vaunut ennen ostopäätöstä.
Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vastata.
Kommentit (2)
Kiitos vastauksesta Pompelmo! Lisääkin voi antaa hinta-arvioita, mitä itse olisitte valmiita maksamaan. Itse mietin hintaa 50-100 euron väliin, mutta toisaalta uutena kalliit ja vielä hyvin toimivat rattaat. Enpä ajatellutkaan tuota neuvolan seinää.
Toki vinkkejä Treen seudun kirppiksistä voisi antaa, jos joku on niissä rattaita tai lastentarvikkeita myynyt. Ja missä kirppiksillä kauppa käy? Onko kukaan kokeillut sitä lastentarvikekirppistä Metson vieressä?
Myin itse vuosimallin 2003 Toplinet vuosi sitten hintaan 250 euroa. Kaikki herkut mukana: kantokassi, jatkoperä, lämpöpeitto, sadesuoja, hoitolaukku jne. Melkein uudenveroisessa kunnossa.
Noista voisi minusta saada esim. 120-150 euroa, nehän ovat kuitenkin erinomaiset rattaina ja kannattaa sellaisina myydäkin, ei siis vaunuina. Itse laittaisin kyllä huutonettiin tai ilmoituksen vaikka neuvolan seinälle, kertoisin selvästi viat ja hyvät puolet.