+++ KULTAINEN 60-LUKU VIIKKOON 43+++
Pakkashuomenet täältä pääkaupunkiseudulta !!
Uusi viikko taas alkamassa ja toivottavasti saadaan pitkä pino aikaiseksi !!
Tulkaahan kaikki kertomaan kuulumiset !
Mä lähden nyt viemään tuota kotteroani ammattikoululle korjaukskseen mutta palailen kunhan reissusta kotiudun ;-)
Heips Murut !!
Isotikru+Tikrunpentu rv 35+4
Kommentit (27)
Tää kolmossivu onkin vaan mun yksinhöpötystäni...
Täällä tasaisen harmaa ilma, aivan kuin eilen. Näyttää sisältä katsottuna, ettei sada, mutta kun ulos menee on rillit heti sumeena kun ilma onkin täyttä vettä. Taidanpa silti lähteä pihalle ajatusta kirkastamaan, nukuin huonosti katolla rapistelevien hiirien takia. Mieluummin kuunteilisin vaikka miehen kuorsausta kun noita pikkuoloita... Miehen korinat voi aina tönäisemällä " sammuttaa" , mutta noita hiiriä ei pääse millään hiljentämään.
Ja hei, sitten yksi ällö kysymys: Voiko rautatabut värjätä ulosteen mustaksi??
wemppa 31+1
Herätty on ja pesukoneet pyörii ja lapsoset siivoavat yläkerrassa..eilen oltiin melkein koko päivä shoppailemassa ja pitsalla joten siivoukset ym siirtyivät tälle päivälle..
Isukki kävi jo ylhäällä mutta meni takaisin nukkumaan ja annan nyt ihan rauhassa nukkua niin pitkään kun haluaa ja sitten saa siivoilla mun kaverina täällä alhaalla ja ne keittötuolitkin pitäis vihdoin päällystää uudelleen kunhan löydän sen niittikoneen...millä saan ne kankaat pingotettua kiinni !
Ilma on täälläkin ihan samanlaista kun siellä wempan suunnalla ja tänään kyllä lähdetään jossain vaiheessa vähän koko perheen voimin kävelemään jos ei ihan kaatamalla sada..mun käveleminen kun on aikasmoista hiipimistä.
Wemppa nimenomaan rauta värjää ulosteen harmaanmustaksi joten nou hätä on ihan normaali reaktio..mä en ole syönyt muutamaan viikkoon rautaa kun hb oli suht hyvä ja vatsakin toimii ihan ok..rauta aiheutti ekaks ripulia ja sitten muutaman päivän päästä ummetusta..
Alkuviikolle onkin ohjelmaa jokaiselle iltapäivälle, maanantaina esikoisen hops-palaveri koulullam tiistaina neuvola, keskiviikkona äippäpoli..
Perjantaina sain mun autoni sieltä korjaamolta ja lasku oli 420 e ja illalla käytettiin se katsastuksessa joten nyt saan vuoden hengähtää tuonkin rottelon kanssa..toivottavasti ??
Tapaamisajankohdaksi mulle sopii kumpi tahansa päivistä sillä edellytyksellä että tikrunpentu ei muuta ohjelmaa järjestä ( olisi hyvin toivottavaa tällä olotilalla että alkais vaikka heti järjestellä tuloaan pois tuolta mun masusta...) Isukkikin eilen jutteli ja sanoi sille, että rakas Tikrunpentu tuu jo pois sieltä masusta kun äitikin on niin
kamalan kiukkuinen ja pahantuulinen meille kaikille ja me kaikki odotellaan kovasti sua mutta ei ainakaan vielä totellut...
Ankkikselle onnittelut mukavista ultrakuulumisista!!
Nyt taidan laittaa uudet aamukaffet tippumaan ja luen Hesarin,..
HEIPS
T.IsoTee +tikrunpentu 36+3
katsos kun ajattelin jo, että onkohan mussa joku vakava tauti, kun muistan lukeneeni joskus, että musta p...a on merkki jostain...
Mutta ajattelinkin, että rauta varmaan värjää. Kiitos mielenrauhasta.
Noista treffipäivistä parempi mulle itselle olisi 7.11. koska silloin mulla olisi aikaa n. 12. - 15. Silloin jälkimmäisenä päivänä 15.11. on enempi sovittua ohjelmaa, toki silloinkin käy, jos ihan aamupäivällä onnistuu treffit, siinä 10 pintaan?
Nyt ulos.
wemppa
täällä ollaan. Oltiin reissussa ja nyt on reissupyykkiä ja tyhjä jääkaappi...... Noutopizzaa taidamme syödä tänään.
Ankkis oli nähnyt ultrassa pikkuisen, onnittelut siitä. Se on aina ja joka kerta iloista luettavaa, että kaikki on hyvin.
Kaikille masunkasvattajille jaksamista masun kanssa (loppuviikolaiset varsinkin) ja taputuksia jokaisen masulle :)
Onkos täällä aktiivisia piinailijoita? Jos on, niin tsemppiä ja peukkuja.
Emmi; niin en minä särkylääkkeitä ihan sellaiseen virkkuun yökukkumiseen tai valvomiseen ajatellut. Silloin niistä on ollut apua, kun lapsi on itkuinen ja joko itkun tai kipujen/särkyjen/minkä-lie takia on jännittynyt tai ei saa rentouduttua ja nukahdettua rauhaisasti yms.
Ei muuta tähän hätään, sumuisen harmaat terkut (ilma siis)
mutta ihan kuivaa.
Kylläpä oli Wemppa neuvolantädillä sosiaaliset taidot kohdallaan, onneksi oli sijainen. Vielä Tikrua vahvistelen, että kyllä rauta värjää kakan mustaksi ja mulla ainakin Retafereista meni vatsa ihan kuralle ja syöminen loppui lyhyeen. Pikkumiestä odotellessa ei rautakuurille onneksi ollut tarvetta ja esikoisenkin kanssa hemppa nousikin ilman rautatabletteja.
Kiitos Pinkertonille vatsan taputuksista. Pikkuinen vastasi potkuillaan... Tänään onkin myllertänyt niin, että pelottaa jo kuinka monta kertaa meneenkään napanuora kaulan ympärille kuperkeikkoja heitellessä.
Ankkis: kiitos kakka kommentista. Juu, varmaan oli neukkatädillä tietoja ja asiantuntemusta, mutta ei sitten ollenkaan sosiaalisia taitoja. Veljeni avokki oli ollut samaisella tädillä päivää mun jälkeen, eikä mielipide naisesta ollut minua parempi.
Harmaus jatkuu. Lapsetkin apeina kun viikon loma lähsetyy loppuaan.
wemppa
että saan nostettua meidän pinoa.
Olen itsekseni kotona ja paketoin ison kasan joululahjoja.
Tarkkana ihmisenä olen hommaillut alennusmyynneistä kaappiin valmiiksi kaikenlaista ja nyt sitten kääräisin niitä joulupapereihin. Ihan hyvällä mallilla siis jouluvalmistelut. Ollaanhan vielä kuitenkin vasta lokakuussa...
Missäs muut? Viikonloppuisin onkin nykyään täällä pinossamme aika hiljaista.
wemppa rv31