Saako miehesi tänään pimperoa? Onhan lauanai..
Kommentit (22)
Vierailija:
Mutta siis JOSKUS. Ei aina. Pidätkö sinä miestäsi niinkuin koiraa? yks kerta on tapa? että mies ei ymmärrä että joskus saa pikapanon, mutta yleensä pitkänkaavan mukaan ja hellyytä tarpeeksi.
Miksi helvetissä naisen pitää olla se, joka antaa (seksiä), vaikka itse ei olisi yhtään hommassa mukana? Miksi miehen ei tarvitse antaa mitään (hellyyttä), vaan mies voi vain ottaa (seksiä)? Eikö teistä ole yhtään alentavaa maata sen hikisen ja kiimassaan puuskuttavan äijän alla jos kerran ette itse saa panosta muuta kuin pahan mielen? Vai annatteko, koska toivotte, että ehkä mies nyt sitten edes jälkeenpäin halaisi kiitokseksi tai koska uskotte, että miehet eivät halua hellyyttä eivätkä ole halukkaita sitä antamaan muuta kuin vastapalvelukseksi/maksuksi panosta?
T. nainen, joka ei anna seksiä saadakseen palkkioksi hyväilyjä, vaan nauttii seksistä hyvin paljon ja mies, joka haluaa antaa ja vastaanottaa hellyyttä.
todennäköisesti saa maanantainana ja tiistainakin, mutta keskiviikkona tulee varmaan tauko kun mulla on töissä iltamenoa ja menee myöhään. mies ja lapset on varmaan jo nukkumassa kun tulen kotiin.