Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhausta tietävät! OV:

Vierailija
19.10.2007 |

Minun alallani on TODELLA HUONO työtilanne. Paikkaa kohti voi olla jopa 200-400 hakijaa ja nyt ois minua kiinnostava paikka auki!

Työpaikkailmoituksessa oli, että voisi tiedustella paikasta yhdeltä johtajalta. Olen hyvä kirjoittamaan, joten mietin, jos tiedustelin paikasta meilillä soittamisen sijaan ja kertoisin itsestäni siinä ytimekkäässä meilissä houkuttelevasti ja asikallisesti!

Mitä mieltä olette? Ainakin poikkeava lähestymistapa. Soittaessa on niin helppo sanoa, että ei ole ketään vielä valittu ja katsellaan... Meilissä voisin laittaa jo senkin, että mikäli teillä on määräaikaisia paikkoja, olisin kiinnostunut niistäkin. Ja sähköposti menee suoraan johtajalle, olisi kuin varaslähtö hakemukseen;)

Tahdon tuonne, voinko tiedustella meilillä!? MITÄ MIELTÄ OLETTE? =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy jotain oleellista- vaatiiko minkä verran matkustamista, työnkuva tarkemmin, millaisella koulutussuuntautuksella toivovat työnhakijan olevan tms.. onko jotain ajankohtaista menossa- yritksen toimialassa- kysy siitä niin vaikutat fiksulta.

Vierailija
2/4 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksen tiedän mitä hakevat eli sitä ei voi kysyä.

KIITOS!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoile nyt itse kysymyksesi vain. Käy ihan mielessä että kannattaako sun sitä työtä saada edes. Saattaisi olla aloitekykyisempiäkin tarjolla..

Vierailija
4/4 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse työnantaja sanon, että jos mahdollista, henkilökohtainen käyminen paikalla on parasta. Siis viet itse hakemuksen sinne. Se vaikuttaa parhaiten. Siis jos sellainen paikka, että sinne voi mennä..