toinen siideri... NAM ja AAH
Kommentit (23)
mulla menossa coldarin rapasrperi jäillä -ap-
käyn kaupan kautta ja haen pari korillista juotavaa, toisen tädeille ja toisen itselle.
Mutta nyt tuntuu siltä että oli pakko ottaa. lapset tulivat koulusta ja tein niille ruuan ennen tätä juomistani!
Kopparbergin juoja
Vein lapset mummulaan yökylään ja kävin kaupassa vkonloppua varten. Mies tulee reilun tunnin kuluttua pizza hutin pizzaa mukanaan. Skumppaa löytyy jääkaapista ja sitä siemaillaan sitten löylyjen jälkeen takkatulen ääressä.
Aah! Tätä on odotettu! On meinaan sen verran hermon päälle käynyt tuo meidän pikkumurkkuikäinen eskaripoika :) Ja saa poikakin hieman ladata akkuja mummun luona ennen huomisia yhteenottoja, joita kuulemma tulee vain äidin kanssa, kun oon ainoa, jonka kanssa uskaltaa ja kehtaa riidellä...
Jamas!
Vierailija:
Vein lapset mummulaan yökylään ja kävin kaupassa vkonloppua varten. Mies tulee reilun tunnin kuluttua pizza hutin pizzaa mukanaan. Skumppaa löytyy jääkaapista ja sitä siemaillaan sitten löylyjen jälkeen takkatulen ääressä.Aah! Tätä on odotettu! On meinaan sen verran hermon päälle käynyt tuo meidän pikkumurkkuikäinen eskaripoika :) Ja saa poikakin hieman ladata akkuja mummun luona ennen huomisia yhteenottoja, joita kuulemma tulee vain äidin kanssa, kun oon ainoa, jonka kanssa uskaltaa ja kehtaa riidellä...
Jamas!
Vituttaa tämä valhe ja kierre, ärsyttää, vituttaa, vituttaa, ja minua joskus äidiksi kutsutaan
Mitä sä sitten joudut valehtelemaan?
no minä olen jo näistä kahdesta ihan tööt .)
Mutta kun lauantaina on tentti ja maanantaina kaksi. Eipä voi rentoutua tänä viikonloppuna ei...
Vierailija:
Mutta kun lauantaina on tentti ja maanantaina kaksi. Eipä voi rentoutua tänä viikonloppuna ei...
eihän sitä tarvitse ottaa kaksin käsin, vai pitääkö? -ap-
ps. tarkoitukseni ei ole tyrkätä sua ostaan siideriä jos et halua :)
maistuisi, varsinkin metsämansikka-lime mutta ei vielä, kolmesta viiteen viikkoon vielä :) Enkä kyllä silloinkaan ajatellut ekana korkata sidukkaa mutta silloin on ainakin mahdollisuus siihen yhteen...
Nyt huomaan, että sille on tosiaan tarve, kun ihan tosissaan tekee mieli muutamaa rentouttavaa perjantai-illan punkkulasillista.
Aina pitää nämäkin asiat vetää toiseen ääripäähän. Kultaista keskitietähän ei ole??
Minä ainakin monesti otan muutaman loppuiltapäivästä-alkuillasta. Parikin tuntia menee, etten juo mitään vaan pelataa lasten kanssa, syödään ym. Sitten, kun lapset menevät yöpuulle, otan pari lisää miehen kanssa saunassa ja sen jälkeen.
Ja meidän lapset ovat sellaisia kullannuppuja, että sä olisit niistä suorastaan kade ;-) Vitsi, vitsi, ennenkuin vedät herneen nenään...
Varmaan tulee hyvät lööpit heistä ja äidistä!
Ja ikinä he eivät ole nähneet mua kaatokännissä, ei kolme siideriä vielä kesää tee!
Ehkä hän tarkoitti konkreettisia valheita mitä joudun sanomaan miehelleni, kun hänen brandynsa on juotu. Mitä sanon itselleni, kun en kehtaa morjenstaa naapuria. Mitä sanon lapselleni kun äiti ei nyt leiki. Häpeän minä ilman teitäkin. Häpeän.
Mitä juot, mulla Kopparbergin mansikkaa!