Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos naisen nännit nöpöttävät paidan läpi, niin onko se mukavaa vai häiritsevällä tavalla rivoa?

Vierailija
29.10.2008 |

.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa. Rakastan nännejä! Rintaliivejä ei tarvitse mihinkään!

Vierailija
2/18 |
03.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan, eli nännit näkyviin!

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin olla ilman rintsikoita, mutten muiden naisten nipoilun takia viitsi olla.

Miespuolisena kerron että kesällä en käytä kalsareita. Shortsit ova mukavan viileitä käyttää, mutta kiusallistakin on välillä. Kun näen hyvän näköiset hinkit ja tököttävät nännit niin kulli alkaa seisomaan, Kyllähän sen huomaa muutkin. Tosin yritänhän minä sitä välttää ja peitellä. Minulla on siis vastaavanlainen tilanne kun sinulla mutta pöksyissä (pitäis vissiin pitää kalsareita.

Vierailija
4/18 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotakuta häritsee, niin ongelma on hänen, ei minun.

Vierailija
5/18 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne hiertävät, ahdistavat, kiristävät. luin taannoin muuten tutkimuksesta, jossa tuotiin esiin mahdollisuus, että rintaliivien käyttö osaltaan selittäisi rintasyövän räjähdysmäisen yleistymisen. rintaliivit estävät lymfakiertoa ja kuona-aineiden poistumista jne... puistatuksia aiheuttava rintaliivi-inhoni vain vahvistui.

iso a / pieni b -kokoisena en tarvitse liivejä juuri muuten kuin häveliäisyyssyistä. yritän valita sen verran väljiä paitoja, ettei nöpötys tosi törkeästi iske silmille. välillä toki näkyy, mutta päätän olla välittämättä. miksi mun pitäisi hävetä omaa kroppaani? siksikö, kun jossain ajassa häveliäisyyssäännökset niin määräävät? höh, tyhmää. minulla on kaiken kukkuraksi ulkonevat nännit, jotka nöpöttävät jopa ei-kiihottuneessa tilassa. vähän kun kylmä puraisee, niin johan tarvitsisi aikamoiset toppaukset sitä piilottamaan...

Vierailija
6/18 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu tilanteesta, yleensä mukavaa.

Vierailija
7/18 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen nännin näkeminen paidan läpi olisi muka rivoa? Rinnat on kaunis asia.

Vierailija
8/18 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, mutta vähän kiusallista muuten asiallisissa tilanteissa. N36

Vierailija
9/18 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on taas kerran kiinni siitä onko se paketti muuten kunnossa. Eli onko tissit ja ylipäänsä se emäntä muutenkaan sellainen mitä haluaa katsella.

M42

Vierailija
10/18 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaahan se tietysti on

Vierailija
11/18 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nännit jos nöpöttää paidan läpi -> ah! Seksikästä!

t. N37

Vierailija
12/18 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on kovat nännit on aina mukava tai kiihottava näky.

Empä arvannut että törrö-nännit on miehelläkin seksikästä...

Ilmankos naiset kattelee mua salilla:D

Vierailija
13/18 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäisin olla ilman rintsikoita, mutten muiden naisten nipoilun takia viitsi olla.

Vierailija
14/18 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuvat kiihottavilta ja näyttävät siltä myös.

Itsellä hupsu olo, jos vaikka palelee, ja nännit sen takia nöpöttävät...

Vierailija
15/18 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tilanteesta

Vierailija
16/18 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoja ja tummia joskus näkee nam,nam

m46

Vierailija
17/18 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla topatut rintsikat, ettei varmasti nöpöttäisi! Ja voi tosiaan tulla pelkästä kylmyydestä. Siinäpä sitten miehet fantasioivat...

Vierailija
18/18 |
01.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla topatut rintsikat, ettei varmasti nöpöttäisi! Ja voi tosiaan tulla pelkästä kylmyydestä. Siinäpä sitten miehet fantasioivat...

Käytän ihan tavallisesti topattuja (ei geeli tms.) liivejä. Jos paita on tiukka, niin nännit näkyvät! Tajusin juuri yhtenä päivänä työpaikan vessassa, että nännini nöpöttivät topattujen liivien, aluspaidan ja pooloneuleen läpi... Ja tämä ilmeisesti osaltaan selitti aamupäivän aikana keräämäni miesten katseet, heh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi