siismaksaako joku kahdesta kivituikusta 40 euroa yhteensä?
Kommentit (12)
Minä kerään tradekalla merkkejä ja suunnitelmissa on ostaa niitä hintaan 17.95¿/pkt, jossa on 3kpl. Tai ruskeita (harmi vain) 2. Mutten ikinä ostaisi oikeilla hinnoilla!
Vierailija:
Minä kerään tradekalla merkkejä ja suunnitelmissa on ostaa niitä hintaan 17.95¿/pkt, jossa on 3kpl. Tai ruskeita (harmi vain) 2. Mutten ikinä ostaisi oikeilla hinnoilla!
ja käydä ruokaostoksilla Prismassa tmv.
Valintatalo on kallis kauppa.
me käydään euromarketissa n.4-5 kertaa viikossa, joten siinä samallahan ne merkit kertyy. Ei kai kukaan osta mitään turhaa sen takia että merkkejä kertyisi?!?!
Meillä on Prisma ja Cittari lähellä eikä tulis mieleenkään käydä ruokaostoksilla Valintatalossa joka paljon kalliimpi kauppa.
Jos siis kävisin Valtsussa ruokaostoksilla vaan sen takia että saisin jotkut tuikut 50% halvemmalla niin kalliimmaks se loppupeleissä tulisi kun jos käyn ruokakaupassa Prismassa ja ostan tuikut sieltä normihintaan.
Vierailija:
Meillä on Prisma ja Cittari lähellä eikä tulis mieleenkään käydä ruokaostoksilla Valintatalossa joka paljon kalliimpi kauppa.Jos siis kävisin Valtsussa ruokaostoksilla vaan sen takia että saisin jotkut tuikut 50% halvemmalla niin kalliimmaks se loppupeleissä tulisi kun jos käyn ruokakaupassa Prismassa ja ostan tuikut sieltä normihintaan.
Minä ainakin tykkään meidän valintatalon ulkonäöstä ja ihanista myyjistä.
Harvoin käyn marketeissa, vaikka tuossa puolen kilometrin päässä niitäkin löytyy
Ja siitä ne merkit kerääntyvät! Minullakin on vasta aikomuksena ostaa niitä, luultvasti meillä menee rahat johonkin muuhun ja jään vain haaveilemaan niistä. Mutta hyvin kyllä pystyn elämään ilmankin näitä kivituikkuja.
* Se tradekaan keskittävä
Anttilasta osa 11.95 ja siinä välilläkin on yksi hinta, olisko ollut 14.95.
siihen kampanjaan?? Minkähintasia ja kokosia paketteja mikäkin väri?
Kiitos, jos joku selventää:) Mulle ihan uus juttu!
rumia muut paitsi pomeranssi (oranssi) ja kirkas
Punaiset ovat kalleimpia, eli niitä harvoin löytää alle 20 eurolla kappale - kertokaa ihmeessä jos jostain saa!
8 tuikusta maksoin siis muinoin muistaakseni noin 150 euroa.
ns Ystävän Myynti päivillä, (seuraavat ovat marraskuussa) paljon halvemmalla. Hinta on ollut alkaen 5-8 eur/kpl. Kaikkia värejä ei tarjouksesa ole mutta on juuri noita samoja mitä keräilyjutuissakin.
Ennen Iittalalla oli paljon paremmat ystävän myynnit ja kaikki oli halvempaa mutta nyt saavat sysättyä tuota huonompilaatuista ylijäämävarastoa noihin kaikkiin keräilyjuttuihin ja kylkiäisiin.
onko nämä tuikut joku uusi vouhotus ja minä olen sitten taas out kun en omista yhtään, montako pitäisi olla ja minkä merkkistä?