Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA kaivataan!!!

04.06.2006 |

Olen 30v muija ja miehen kanssa ollaan ns. yritetty lasta...Ja nyt on sit kp 40/28-29 ja viime viikolla kun oltiin reissun päällä niin oli niin karseet vatsakivut että luulin jo että menkat alkaa...mutta ei mitään!!!Tää olis sitte niinku mein ensimmäinen ja toivottu sellainen!!!Mutta vähän jänskättää että pitäskö vielä odotella vai mitähä sitä tekis...en kuitenkaan toisaalta uskalla tehä testiä ennenku menkat oikeesti on sellaset 4vkoo myöhässä niin sitte tiiän varmasti että voin ehkä uskaltaa testaa...

Mutta mulla ei oikeestaan muita oireita oo ollu ku noi just noi vatsakivut ja tietty rinnat on tosi kipeet ja kosketus arat mutta ne on kyllä menkkojenkin alkupuolella viikon ennen niitä kipeet...että sitä tässä pelkäänki (toisaalta) että toi on vaan menkkojen alkua odotellessa...

Kertokaa viisaammat mitä noi mun vatsakivut on ollu jos ei raskausjuttuja?Muuten ei oo pahoinvointia tai mitn sellasta ollu...

Kertokaa olkaa niin ystävällisii ihmisii!!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jo oman mielenrauhankin takia kannattaisi testata jos noin paljon olet myöhässä...Onnea!

Vierailija
2/4 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinuna tekisin jo testin, kun oletkerta jo noin paljon myöhässä. Jos testi on nega eikä menkkoja silti tule, aina voit tehdä viikon päästä uuden. Plussa onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa tilanteessa tekisin jo testin. Plussaonnea testiin!

Vierailija
4/4 |
04.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäsi tosiaan jo näkyä testissä, plussaonnea matkaan! oireet ainakin

viittaisi plussaan