Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko Miranax 500-lääkettä ottaa 3 / vrk, vaikka reseptissä lukee 2?

Vierailija
18.10.2007 |

Infernaaliset menkkakivut.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi kaksi riittää 9:ssä tapauksessa 10:stä

Vierailija
2/19 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ohjeessa lukee 2/päivä, niin sit siinä lukee niin. Mikä kohta jäi epäselväksi?

Tietysti voit ottaa, jos otat vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lämpimästi suosittelen ottamaan yhteyttä vaikka sinne omaan terveyskeskukseen. Neuvon kysyminen keskustelupalstalta johtaa pahimmassa tapauksessa infernaalisten kipujesi triplaantumiseen.

Vierailija
4/19 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole palvelualalla tai muutenkaan ihmisten kanssa tekemisissä...

Vierailija:

Jos ohjeessa lukee 2/päivä, niin sit siinä lukee niin. Mikä kohta jäi epäselväksi?

Tietysti voit ottaa, jos otat vaan.

Vierailija
5/19 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmään kysymykseen yhtä tyhmä vastaus. Tasoissa olette !

Vierailija
6/19 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vaikuttava aine. Lapsellemme on myös määrätty Pronaxenia joka myös naprokseenia. Lääkäri kertoi ja apteekkari myös että siksi vaan 2 x/pvä koska ko. aine poistuu tooosi hitaasti kropasta.

Eli vissiin maksan ja munuaisen kuormitusta yritetään estää.

Itse olen kyllä aikoinani ottanut kolmekin tabua/vrk... Miranax on tosi tehokas lääke muuten.

Vierailija
7/19 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tyhmään kysymykseen yhtä tyhmä vastaus. Tasoissa olette !

Vierailija
8/19 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi pitkävaikutteinen lääke ja poistuu myös hitaasti. Jos otat 3xpv, niin teho ei lisäänny yhtään, mutta haittavaikutukset lisääntyvät.

Vierailija
9/19 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että jotkut osasivat vastata asiallisesti. :)

Ap.

Vierailija
10/19 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Vierailija
11/19 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kaurapussia, jos sellaisen omistat. jos sulla on mies, pyydä sitä hieromaan kevyesti alaselkää.

en ottaisi omin päin kolmatta, kun kerran ohjeessa on 2 per päivä. voithan soittaa terkkarille, ja kysyä sieltä vielä asiasta.

Vierailija
12/19 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee 1650 mg, joten maksimiannos ylittyy reippaasti --> sivuvaikutusten riski kasvaa. Muista myös, ettet voi ottaa mitään muuta samantyyppistä kipulääkettä (esim. ibuprofeenia tai ketoprofeenia) samaan aikaan.

Jos Miranax ei riitä sulle, niin on olemassa tehokkaampiakin kipulääkkeitä. Kannattaa siis ottaa puheeksi lääkärin kanssa.

t. farmasisti

Vierailija
13/19 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Vierailija
14/19 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvä kombinaatio

Vierailija
15/19 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisit vain soittanut jollekin terveydenhuollon ammattilaiselle (esim terveyskeskukseen) etkä kysellyt täällä maallikoiden mielipiteitä. maallikoiden, jotka eivät millään voi tietää mitään esim allergioistasi, lääkehistoriastasi tai muusta. maallikoiden, jotka saattavat kirjoittaa myös ihan mitä sylki suuhun tuo. mitäs sitten, kun täällä joku sanoisi, että " ota vaan kolmas, mä oon joskus ottanut viisikin, kun on ollut niin kovat kivut" . sä ottaisit ja saisit jonkun kohtauksen tai muuta vastaavaa? sitä vaan, että kannattaisiko kysyä näitä asioita sieltä, missä ihmiset näistä jotain oikeasti tietävätkin? ei pahalla, mutta kuitenkin...

terv. ei nelonen, mutta kanssaihmisensä ja ilmeisesti myös tosi " pirullinen akka" (ja asiakaspalveluammatissa)

Vierailija
16/19 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos olisit vain soittanut jollekin terveydenhuollon ammattilaiselle (esim terveyskeskukseen) etkä kysellyt täällä maallikoiden mielipiteitä. maallikoiden, jotka eivät millään voi tietää mitään esim allergioistasi, lääkehistoriastasi tai muusta. maallikoiden, jotka saattavat kirjoittaa myös ihan mitä sylki suuhun tuo. mitäs sitten, kun täällä joku sanoisi, että " ota vaan kolmas, mä oon joskus ottanut viisikin, kun on ollut niin kovat kivut" . sä ottaisit ja saisit jonkun kohtauksen tai muuta vastaavaa? sitä vaan, että kannattaisiko kysyä näitä asioita sieltä, missä ihmiset näistä jotain oikeasti tietävätkin? ei pahalla, mutta kuitenkin...

terv. ei nelonen, mutta kanssaihmisensä ja ilmeisesti myös tosi " pirullinen akka" (ja asiakaspalveluammatissa)

Vierailija
17/19 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kiva, että ystävällisesti huolehdit hyvinvoinnistani. T. Ap

Vierailija
18/19 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne pääsee jo läpikin helpommin ja saat vastauksen lääkealan asiantuntijalta, etkä miltään terveysaseman vastaanottovirkailijalta (=perushoitaja tmv.).

Vierailija
19/19 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on määrätty 2 tablettia kaksi kertaa vuorokaudessa!?

Nyt tuli migreeni ja leikkaushaava on ihottuman peitossa. Näillä mennään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi