Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viinillä muistaminen päiväkodinhoitohenkilökuntaa! Kyllä vai ei!

Vierailija
18.10.2007 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ostat jokaiselle oman pullon ettei sitä tarvitse jakaa työaikana kuten suklaarasiaa ;o)

Vierailija
2/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kunhan ostat jokaiselle oman pullon ettei sitä tarvitse jakaa työaikana kuten suklaarasiaa ;o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lastenhoitaja

Vierailija
4/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vaikka suklaalla ja jäätelöllä?

Vierailija
5/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lahjan pitää sopia myös tuttavuuden " luonteeseen" ja " ympäristöön" , jotka teillä on selkeästi lapsikeskeinen. Joulukahvia ja pipareita?

Vierailija
6/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei vaippapaketti kun kerran lasten kanssa töitä teette. Itse olen sillä asenteella töissä että työaika on työaikaa ja vapaa-aika on minun aikaa. Vaikka joisin itseni känniin joka ilta, ei siitä voi kukaan sanoa mitään jos silti työni hoidan.

Voin kertoa että päiväkodeissa työskentelevät käyttävät ihan yhtä paljon alkoholia kun muutkin suomalaiset, tekopyhää muuta ajatellakaan.

t. Lastenhoitaja joka käyttää kohtuudella alkoholia ja hyväksyy viinin lahjana

Vierailija
7/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut tykätty lahja. Eikä yllytetä hoitotätejä juomaan. Ei sentään kaikkien 15 lapsen vanhemmat viiniä/glögiä tuo.

Vierailija
8/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirunko takia sitä viinaa/viiniä on joka paikkaan tunkea, muka eurooppalaisuuden, muka kultturellisuuden (hah), muka minkäkin syyn takia. Hyvä lahja on sellainen, josta kenellekään ei tule paha mieli. Ei uskovaiselle, ei absolutistille, ei alkoholistille, ei tekopyhälle, ei äiti teresan kaltaiselle.

Vierailija
9/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä arvotaan usein perjantaipullo eli lipittää ne pktäditkin viiniä.

Vierailija
10/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lipitän kyllä viiniä ja vien mielelläni lahjaksi, mutta vain sellaisille tuttaville joiden tiedän juovan viiniä. Mitäs jos päiväkodin työntekijä on vaikka absolutisti tai suhtautuu nuivasti alkoholiin? Vähän tilannetajua!

Vierailija
11/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen asiaa niin, että vaikka lahja on koko perheeltä, lahja on ennen kaikkea lapselta. Ja minusta lapsen ei ole sopivaa antaa viiniä (alkoholia) lahjaksi.

Vierailija
12/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näin ihan äkkiseltään tulee mieleen, että ei. Alkoholi ei koskaan ole hyvä lahja, ainakaan kenellekään suht tuntemattomalle ihmiselle. Et varmaan tiedä mitään hänen juomatottumuksistaan. Voihan olla, että ei juo viiniä ollenkaan, ei juo puna-/valkoviiniä tai on vaikka jonkin sortin alkoholiongelma olemassa.

Vierailija
13/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko-ongelma ei näy ulospäin!

Vierailija
14/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta näin ihan äkkiseltään tulee mieleen, että ei. Alkoholi ei koskaan ole hyvä lahja, ainakaan kenellekään suht tuntemattomalle ihmiselle. Et varmaan tiedä mitään hänen juomatottumuksistaan. Voihan olla, että ei juo viiniä ollenkaan, ei juo puna-/valkoviiniä tai on vaikka jonkin sortin alkoholiongelma olemassa.

Vierailija
15/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

´sopimattomalta´ :)

Vierailija
16/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäpä entinen valokuvaaja innostui, käski tyttösen mennä tekemään haastatteluja ja jäi itse tyhjentämään alkopöytää. Olin järkyttynyt ja tyhmä, menin kyytiin, kun lähdimme ajamaan takaisin toimitukseen. Puhuin vasta kahden viikon harkinnan jälkeen kokeneemmalle toimittajalle tilanteesta, joka olisi voinut viedä henkeni. Ei viiniä, jos ei tiedä seuruetta. Ei.

Vierailija
17/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pph ja saan itsekin vanhemmilta toisinaan viinipullon lahjaksi. Hyvin kelpaa :D

Vierailija
18/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksei?

Vierailija
19/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, aikuiset ihmiset. Luuletetko että hoitajat työaikana sen viinin joisivat!!!???? :O

Vierailija
20/30 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ajattelee, että kun lastenhoitaja/tarhanopettaja saa viinipullon käteensä, vetää se heti lärvit!!!

Eikä sitä tarvitse juoda itse, jos ei pidä viinistä. Ei kaikki voi syödä suklaatakaan, ja kukillekin on moni allerginen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi