Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko voisi pyytää uudesta Lassie Supratech toppahaalarista?

18.10.2007 |

Ei hajuakaan, paljonko kyseinen toppapuku maksaa uutena ja mietin, mitä pyytää uudesta (laput kiinni) Supratechista Huutonetissä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen haalari kyseessä? Hinnasta en nyt osaa kauheasti auttaa, joskus olen muistaakseni ostanut ovh n.59e maksavan haalarin -20/30% alennuksella Cittarilta..

Mutta se haalarin koko ja väri kiinnostaa minua ;)

Terkuin Mahdollinen ostaja

Vierailija
2/7 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko on 92cm. Väritys tyttömäinen, eli tummansininen alaosa, yläosassa tummansinistä, vaaleampaa sinistä ja pinkkiä tai jotain fuksian tyyppistä punaista. Frilla vyötärön kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana haalari on kyseessä, olen joskus hypistellyt samanlaista. Harmitus vaan, kokoa 86 olisin ollut vailla!

Vierailija
4/7 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksoin muistaakseni 25 e.

Ja tää oli sellainen koko supratech eikä sellanen tuulipukukankainen yläosa, meillä on yksi sellainen eikä ole niin hyvä, yläosa ei ole vedenpitävä-

Vierailija
5/7 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarttui Citymarketista mukaan tyttöjen punainen Lassie Supratech kokoa 86. Maksoi nyt syksyllä 25 euroa kun oli viime sesongin väreissä, Ovh. näytti olleen 39 euroa.

Vierailija
6/7 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni tän vuoden frilla maksoi 45¿ suurinpiirtein. JA huomioikaa et tänä syksynä lassielta on tullut uusi halppis haalari jossa supratecin näköistä kangasta ja nuo haalarit maksaa noin 30¿! löytyy vähän joka kaupasta.

Vierailija
7/7 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piias! Mulla olisi joutavana uusi tytön 86 cm Lassietec. Laita meiliä, jos haluat lisätietoja! pianiino74@luukku.com