2v ei ole paikallaan hetkeäkään ->ADHD??
Syöminen on yhtä tuskaa, kun nousee ylös ja istuutuu jatkuvasti. Kaupassa ei voi käydä, kun lapsi ei istu kärryissä. Kotona vaeltaa koko aika, kiipeilee sohvalle jns. Oon ihan loppu tuon kans!
Kommentit (8)
Kyllä meillä ainakin saa. Siinä sitä tosiaan hermot menis, jos yrittäis estää parivuotiasta kiipeilemästä =).
siinä vedetään semmosta rallia; selkänojalle ja alas ja taas uudestaan. Tyyli hirvittää. Välillä kopsahtaa, kun ei ehdi ajoissa paikalle.
Entä jos kaupassa vaihtaisi sitä omaa strategiaa? Lapselle ne pienet ostoskärryt ja sitten saa sinne joitain ostoksia työnnettäväksi. Miksi pitäisikään istua rattaissa?
on liikkuvainen ja yrittänyt itse sopeutua siihen. Just tyyliin omat rattaat kaupassa jne.
joskus olen muka hemmotellut lasta ottamalla autokärryt. istu kyytissä niin kauan kuin pysyttiin liikkeellä. ekan pysähdyksen jälkeen juoksenteli ympäri kauppaa, tyhjäs hyllyjä. raivos, kun koitin hellyydellä, topaksti, eväillä lahjomalla ja vain reakoimatta kantaa kassalle ja pois. vyötä olen suunnitellut ottavani mukaan, että saan kiinnitettyä lapsen kärryyn.
sohvalle kiivetä,mutta jos menee riehumiseksi niin sitten syliin tai pois sohvalta,raivoamisesta huolimatta
eli ap ota yhtettä neuvollaan ja VAADI lähete neurologisiin tutkimuksiin-jos eivät suostu tilaa ITSE yksityiseltä neurologilta tutkimus---
ja varhaiskuntoutus auttaa lasta, jos on todella adhd
...ps, rajoja ja onnistumisen kokemuksia- kivaa ja turvallista tekemistä- esim. liikunta paljon, tramboliinia , pyörällä ajamista, kiipeilyä...
lastenhoitoapua, lapsi päiväkotiin kuntotuksen takia
VOIMIA, AP!!!
Miten sitä voisi edes rauhottaa?