Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensikot treffeille Turkuun

17.10.2007 |

Joo, taas vois olla aika ;) Missä ja milloin?!

Meille ei käy sit mikään järkevä aika :DD Tai siis Aino nukkuu (mä yritän siis saada sen nukkumaan) päikkäreitä just parhaaseen treffiaikaan n. klo 12-14.30 +/- 30 min jonnekin suuntaan :DD

Mutta voin mä ehkä silti harkita joku päivä sekottaa tätä uutta rytmiä ja tulla teidän kans treffeille ;)

Ketä kiinnostaa treffit?! Käsi ylös :D

t. Ope ja Aino nytkin unten mailla

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te varmaan pidätte mua nyt ihan hysteerisenä, mutta mä mietin pitäiskö meidän jättää tulematta jos on kahdella flunssapöpöjä..Muuten ei haittais mitään, mutta kun lähdetään sinne matkalle ma-aamuna. Emiksellä oli yhden kerran se pieni räkätauti ja heti tuli kauhee silmätulehdus..=/ Ja en haluis tietty sairaana viedä lentokoneeseen. Mun tuurilla se nimittäin varmaan saa jonku korvatulehduksenki..=D Oonko teidän mielestä ihan tyhmä ja ylivarovainen?

t. poppis

Vierailija
2/28 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä Poppis, jos jätät väliin. Luulen kyllä, ettei toi Ainon tauti enää olis kovin tarttuvaa sorttia, on vähän jo pois menossa. Ois niiiiin kiva nähdä, mutta ymmärrän kyllä toisaalta, ettet halua ottaa riskejä.... Hankalaa!

Mut jos sovitaan et Emis istuu vaan kiltisti äitin sylkyssä ja ei koske kuin omiin leluihinsa ja pidetään Eemeli ja Aino aina väh. metrin päässä... :DDDD Ei ehkä ihan toimiva idea :DDD

Mä laitan teille molemmille vielä kohta mailia, karttalinkin jos onnistun ym.

t. Ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jushka on ainakin tulossa, kai Pajuskakin sitten tulet? Mihis tulokseen Poppis päätyi? Entäpä mihin aikaan ootte tulossa about? Jushka muuten tulee kans bussilla, ja on käynyt meillä ennekin, eli jos Poppis oot tulossa, voisin antaa teille kahdelle jotain koordinaatteja/ tuntomerkkejä toisistanne, jos vaikka osuisitte samaan bussiin :)

t. Ope

Vierailija
4/28 |
06.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin katsoa reittiä kartalta jos tulisinki autolla. Toisaalta Emiksellä on just alkava silmätulehdus (prkl!!!) ja aloin sit laittaan taas sitä voidetta. Ja räkä valuu ajoittain. Eli riskiä on meidänki tulla tartuttaan. Jospa me vaan nysvätään kotona ja pakataan. ens treffeille tullaan varmuudella!

t. poppis hermorauniona =D

Vierailija
5/28 |
07.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino ja äiti kiittävät kivasta leikki ja kahvitteluseurasta Pajuskaa ja Eemeliä sekä Jushkaa ja Patrickia! Oli kiva nähdä ja muksuillakin tuntui olevan mukavaa, kun ei tarvinnut istua kiltisti paikoillaan! Otetaan uusiksi heti kun Poppis pesueineen on taas maisemissa ;) Meille ainakin voi jatkossakin tulla ja esim. just keskiviikko on vallan mainio treffipäivä!

t. Ope ja Aino

Vierailija
6/28 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun päästit meidät kyläilemään :o)

oli oikein kiva nähdä myös jushkaa ja pientä miestä.

mielellään uusiksi vaan heti kun kaikille sopii :o) kaikki meni kuitenkin hienosti, hyvä, että aino piti myös tolle meidä touhottajalle jöötä :o) aino se on niin suloinen ja lujatahtoinen pieni neiti :o) ja patrick se oli nin rauhallinen ja suloinen!

meidän kotimatka sujui oikein hienosti, varmaan viisi minuuttia ja eemeli nukahti, kotona siirsin vaunuihin ja nukkuikin yhteensä päikkäreitä reilu kaksi tuntia...

kiitos vielä!

pajuska+ulkona jumpan jälkeen nukkuva eemeli

Vierailija
7/28 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainokin on kyllä jo toista viikkoa vähän räikäinen, eli nokka vuotaa vielä. En sit tiedä onko tuo enää miten tarttuvaa, kun on jo poispäin menossa, mutta jos haluutte ottaa varman päälle, niin ei kannata liikaa " lähennellä" ;)

Poppis, mitä sä tuumaat?

Ja millainen aikataulu olis hyvä?!

t. Ope ja Aino zzz

Vierailija
8/28 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sit siirtää vielä? Kun pajuskastakaan ei kuulu mitään? Mitenkäs ensi viikko saa ihmiset innostuun?

t. poppis

Vierailija
9/28 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nuhaisina yhä...neuvolassa käytiin ja kaikki oli sen puolin kunnossa ja kovasti on flunssa taka-alalle siirtymässä, mutta kyllä vielä eemeliä vähän yskittää ja nenäkin vuotaa...

voipi silti olla, että keskiviikkona oltaisiin jo tervehdytty, mutta jos varman päälle pelataan niin voishan sitä siirtoa ens viikkoon harkita, mutta sit meille ei kyllä sovi mielellään keskiviikko, kun perhekerhoon päästäisiin silloin pitkästä aikaa ja kaiken lisäksi siellä olisi kuvaus :o) oikeastaan ens viikolla meille ei sopis kun ma ja ti ja ne päivät ei opelle tainnut sopia!?

hmmmm, mitäs nyt tehtäisiin...? mielipiteet kuuluviin :o)

pajuska+ulkona nukkuva eemeli

Vierailija
10/28 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei sovi ens viikolla kans ku maanantai. Olikos niin, että aamupäivällä teillä oli ope tekemistä? Jos tultais Ainon päikkäreiden jälkeen tai jotain? Ois kyllä kiva nähdä..=)

t. poppis

Vierailija
11/28 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu maanantaisin on aamupäivällä muskari, ja nyt ens ma ollaan vielä iltasella menossa miehen kummitädille kyläilemään, joten se päivä ei oikeen sovi :( Ja kuten Pajuska muisteli, yleensäkin ma ja ti on meille huonoja päiviä, loppuviikosta sen sijaan jo kaipaa ohjelmaa :)

t. Ope

Vierailija
12/28 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eemeli alkaa kyllä olla paranemaan päin, että sen puolen se huominen sopii, mutta tulee ehkä liian nopeasti...

poppikselle ei sopinut ens viikolla kuin se ma. ja se ei sovi opelle eli ens viikolla ei siis ilmeisestikään nähdä...

meneekö liian pitkälle jos treffataankin vasta kahden viikon päästä ke eli 7.11? sopisko se kaikille?

Vierailija
13/28 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se 7.11. keskiviikko siis :) Oisko se Poppiksellekin hyvä? Mä voin taas kysellä Jushkaa ja pikkumiestäkin, jos ne vaikka ei ole vielä ehtineet sopia siiheks muita menoja, tää viikko niille ei olis sopinutkaan.

Oisko se 7.11. hyvä? Nyyttärit meillä?! Mä keitän kahvit ja teet ja te tuotte pullat?! :DD

t. Ope

Vierailija
14/28 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
15/28 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Almanakka kertoo keskiviikon sopivan! =) Nyyttärit on pop! Laitatko ope mulle jossain vaiheessa meilinä tai tekstarina millä dösällä teille tullaan ja missä jäädään pois? =)

t. poppis

Vierailija
16/28 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiviikkona 7.11 siis varmaan treffataan opella, onpa mukavaa :O)

ja me tuodaan herkut mukana, onko jotain allergisoivia aineita, mitä pitäis ottaa huomioon?

Vierailija
17/28 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt sit uskallan mitään syödä seurassa kun se on niin traumatisoivaa! =D

t. poppis

Vierailija
18/28 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppis, sä voit syödä sit keittiössä " salaa" ja me muut olkkarissa ;) :DD

Pajuska, mihin osoitteeseen voin laittaa sulle ohjeita, miten löydät perille?! :) Helppo tänne kyllä on löytää.

t. Ope

Vierailija
19/28 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mihin aikaa Pajuska ja Eemeli aamusta pääsisitte liikenteeseen?! Eli nähdäänkö heti aamusta, kymmenen maissa tai jo ennenkin, vai tuutteko mieluummin vasta joskus kolmen maissa, kun Aino herää?!

Vierailija
20/28 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tosta aikataulusta, miten vaan sopii.. eemeli menee päikkäreille siinä 11-12 aikaan eli sitä ennen tai sit päikkäreiden jälkeen, nukkuu n2h päikkäreitä... ehkä mielummin ennen...

yritän laittaa sulle ope postia tässä josssain vaiheessa, kun toi mun sähköposti sisältää mun koko nimen :o)

eemeli heräs pitää mennä..