Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAAKELI MENEE HERMO NÄIHIN HILLOPÄIVIIN!!

Vierailija
17.10.2007 |

Laitoin kierukan about 3 kk sitte ja värkki vaan vuotaa, vaikka sanottiin että menkat pitäis loppua tai sit vaan vähän vuotoo..

3kk... jumaliste.. onko tää normaalia?? maksoin 150 euroo siitä et perse vuotaa kuiviin!!!

*vituttaa*

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vuoto ei oo loppunu muutaman päivän ajan on tullu sellasta ruskeeta mut sit taas alkaa uudestaan...

ap

Vierailija
2/8 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtalotoveri, tosin vasta pari kk laitosta. Ensin tuhrutti, sitten vuoti enemmän, nyt edelleen tuhruttaa. Parit PMSmäiset raivot ehtiny olla, eilen olin ihan varma että " nyt alkaa menkat" mutta ei tästä " kierrosta" ota mitään tolkkua!!!

Ei auta kuin yrittää olla kärsivällinen ja toivoa, että lopussa kiitos seisoo (tai toivottavasti jo aikaisemmin!!!). Mutta RA-SIT-TAA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ei erkkikään sais laitattamaan itseeni mitään kierukoita.

Vierailija
4/8 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaiken muun kivan lisäksi ne hemmetin narut pistelee välillä ilkeästi :' (

-seiska

Vierailija
5/8 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vituttaa ainanen suihkuseksi:(

Mä oon kans niin raivona ollu et tekis mieli repiä toi vekotin irti:D

Mutta joo toivotaan parasta!

-ap

Vierailija:

kohtalotoveri, tosin vasta pari kk laitosta. Ensin tuhrutti, sitten vuoti enemmän, nyt edelleen tuhruttaa. Parit PMSmäiset raivot ehtiny olla, eilen olin ihan varma että " nyt alkaa menkat" mutta ei tästä " kierrosta" ota mitään tolkkua!!!

Ei auta kuin yrittää olla kärsivällinen ja toivoa, että lopussa kiitos seisoo (tai toivottavasti jo aikaisemmin!!!). Mutta RA-SIT-TAA!!!

Vierailija
6/8 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa on melkein aina noita sivuvaikutuksia...on se sitten kiva kun on jatkuvat menkat! Yäk!

Vierailija
7/8 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tökkii tuon kanssa, mutta kunhan muutama kuukausi kuluu, niin suurimmalla osalla menkat joko jää kokonaan pois tai tulee tosi tosi niukoiksi. Hyvää kannattaa odottaa ja toivossa on hyvä elää ;)

Vierailija
8/8 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä voisi sängyssä, vaikka jonkun vanhan peiton päällä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme