Olen keskeyttänyt toivotun raskauden...kysy minulta mitä haluat...ev
Kommentit (25)
Puran surua läheisten ystävien kanssa puhumalla asiasta. Sääli kyllä olen joutunut huomaamaan että muutama hyväksi ystäväksi pitämäni ei ole voinut hyväksyä päätöstämme ja ystävyys on loppunut. Miehen kanssa myös puhumme asiasta paljon.
Lisäksi käyn viikoittain lapsenalkuni haudalla. Halusimme haudata hänet ihan normaalisti joten hankimme hautapaikan hänelle. Tuohon hautaan minutkin ja mieheni joskus haudataan pienokaisemme viereen.
Joudun nyt lähtemään koneelta joksikin aikaa mutta tulen kyllä takaisin jos joku haluaa vielä kysyä jotain.
Ap
että jos lapsi todella niin sairas, niin ei sitä saa syliin..
Tietysti silloin jos lapsi laitetaan tehohoitoon ei tätä saa syliin, mutta jos etukäteen tiedetään ettei selviämismahdollisuuksia ole niin silloinhan hoitoja ei aloiteta vaan lapsi saa olla kokoajan vanhempien sylissä.
Mitä ap.n tapaukseen tulee, olisin toiminut aivan samoin kuin hänkin. Voimia!
Puran surua läheisten ystävien kanssa puhumalla asiasta. Sääli kyllä olen joutunut huomaamaan että muutama hyväksi ystäväksi pitämäni ei ole voinut hyväksyä päätöstämme ja ystävyys on loppunut. Miehen kanssa myös puhumme asiasta paljon.
Ap
Kamalaa kun ystävät jättävät tuollaisessa tilanteessa. Yksi omista ystävistäni keskeytti down-raskauden ja hänkin joutui joidenkin osalta kokemaan samaa. Helppohan sitä on hurskastella kun ei itse ole samassa tilanteessa.
Ei, kyseessä ei ollut vahinkoraskaus. Mistä sinulle tuli tämä mieleen? Yritimme raskautta vuoden ennen kuin se lähti käyntiin.
ja uskoa tulevaan.